Gå til innhold

Sex under mensen

Fremhevede innlegg

Gjest daydream
Skrevet

jeg har egentlig ikke noen sperrer for å ha sex når jeg har mensen. jeg står over når jeg blør som værst,venter noen dager til blødningene har gitt seg litt. det er jo faktisk ikke slik at det fosser blod ut under akten,har opplevd flere ganger at partneren ikke har merket noe til det!(selv om han er klar over det)

jeg er av de som bli enda mer kåt når jeg har mensen,følelsen kan være litt annerledes enn før,det gjør vondere å bli bunnet....men med litt forsiktighet går det bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har egentlig ikke noen sperrer for å ha sex når jeg har mensen. Står over når jeg blør som værst, venter noen dager til blødningene har gitt seg litt.

jeg er av de som bli enda mer kåt når jeg har mensen,følelsen  kan være litt annerledes enn før,det gjør vondere å bli bunnet....men med litt forsiktighet går det bra:)

Quote noe forkortet.

Greier ikke ha samleie de første dagene uansett. Men sex er jo så mangt, og kan bruke dagene til å gjøre mannen veldig kåt, og spenningen stiger....

Skrevet

Det er da nr. 2 er god å ha, nødinngangen som jeg kaller rumpehullet til dama:-)

Gjest Gjest_Eple_*
Skrevet

Føler meg ikke så veldig attraktiv de første dagene hvor det blør mest, så da blir det lite sex. Venter da til jeg er på slutten og det ikke blør så mye

Skrevet

Jeg vet ikke hvor vanlig sex under mensen er, men det jeg har hørt er at folk flest styrer under d fordi d er litt ekkelt....

Penis blir dekket med blod og du/dere får blod utover hele senga....

Skrevet
du/dere får blod utover hele senga....

Det har aldri skjedd hos oss. Vi legger aldri noe håndkle under heller, tror ikke det har blitt så mye som en liten flekk på lakenet noen gang. Det er faktisk svært lite søl eller gris. Man blør jo ikke kontinuerlig.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det har jeg bare hatt en gang (fyllesex) og det var en del griseri i senga da vi våknet. Til tross for at det var i slutten av perioden og at jeg hadde nesten ikke blødd tidligere på dagen, gjorde jeg det da. Merkelig, kanskje jeg fikk en rift, eller noe.

Skrevet

Jeg synes ikke mensenblod akkurat er det deiligste på jord... Så jeg vil helst ikke at han skal være en del av det. Liker å føle meg ren under sex, og det gjør jeg ikke når jeg har mensen.

Skrevet

Hadde vært morsomt å høre fra flere gutter her, kanskje?

Skrevet (endret)

Jajamensann! Nå går jeg inn i helvetesuka, men siden han har vært så grei og gitt meg den råeste sexen i hele mitt liv i den siste perioden (blir bare bedre og bedre for hver gang jo :D) så skal han nok få noen snille møter med munnen min! Det er det minste ei jente som elsker å bli tatt kontroll over i senga kan gjøre den uka ingen får lov å ta kontroll! Nå skal han bli skjemt bort litt ;D

Endret: Glemte poenget med dette griseinnlegget, det var så klart at det er den greieste måten for meg å la han få seg noe når jeg ikke er tilgjengelig, istedenfor å slippe han inn i et forbaska blodsirkus, eller rompehull ingen får komme inn i uansett!

Endret av Towelie
Skrevet
Noen som veit om det er vanlig å ha sex under mensen? Og oppleves sex forskjellig under mensen enn til "vanlig"?

nei, det er ikke vanlig

Skrevet

De første dagene står jeg over, da takler jeg det ikke. Gørr og smerter og føler meg ikke særlig vel.. Men når det er kun et par dager igjen av perioden så er jeg som regel så nøden at da spiller det ingen rolle lenger :ler: Dessuten blør jeg ikke så mye da. ;)

Skrevet

Jeg har alltid hatt som prinsipp at jeg aldri skal ha sex når jeg har mensen. Var i sammen med en person i 8 år,og vi hadde aldri sex under mensen, unntatt helt i slutten når det nesten ikke var noe. Nå er jeg singel og halveis elskerinne til en gift mann. Vi er hodestupt forelsket i hverandre, og de gangene (faktisk 3 ganger) vi har hatt sjans til åmøtes, har jeg selvfølgelig hatt mensen. Men lysten på hverandre er så enorm, at vi har hatt sex fordet. Han bryr seg ikke,og faktisk ikke jeg heller. Synes det er litt merkelig at han får meg så kåt at jeg mister alle hemninger og det jeg en gang så fast bestemt hadde som prinsipp :sjenert: ....

Skrevet

Jeg har sex, men ikke samleie.. Jeg synes rett og slett det er ekkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...