Gå til innhold

Sex under mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som veit om det er vanlig å ha sex under mensen? Og oppleves sex forskjellig under mensen enn til "vanlig"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke aktuellt for min del ihvertfall... synes det er ganske turn off... ikke helt min stil å kjøre brannbil :sjenert:

Gjest NastyNice
Skrevet

Jeg klarer heller ikke ha sex under menstrasjonen... Ikke i dusjen engang. Helt uaktuelt egentlig, men har faktisk hatt det ett par ganger siste dagen i perioden når jeg ikke lenger blør. Ellers har jeg aldri hatt det og kommer ikke til å ha det heller ;)

Skrevet

Vi har gjort det flere ganger - som regel i slutten av perioden når det er mindre blod da... bare å putte ett håndkle eller noe under så blir det ikke noe søl.

Skrevet

Vi har sex som vanlig når jeg har mensen. Ser ingen grunn til å la være.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Gjør det helst ikke. Men hvis det er helt på slutten av mensen og det nesten ikke kommer noe blod,så hender det at vi har sex.

Skrevet
Jeg fikser ikke tanken

Ikke jeg heller.. Men det har hendt, og kommer sikkert til å hende igjen, men da er jeg virkelig desperat.. :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Ikke jeg heller.. Men det har hendt, og kommer sikkert til å hende igjen, men da er jeg virkelig desperat..  :ler:

:Nikke:

Skrevet

Sex er mer enn misjonær, så det er vel ikke noe i veien for å finne på noe annen action.

Skrevet
Sex er mer enn misjonær, så det er vel ikke noe i veien for å finne på noe annen action.

Enig med deg ;)

Skrevet

Det gjør meg ingenting og ha sex under mensen.. Men jeg blør nesten ikkje heller... :)

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg liker det ikke de første to dagene, siden jeg blør nokså mye da og har vondt i underlivet. Etter at det har sluttet å gjøre vondt synes jeg det er helt greit å ha det.

Skrevet

Står over sex under de verste blødningen (1-2 dager) ellers så er det fritt fram. Har en partner som ikke har problemer med det i det hele tatt. Han ville nå hatt sex alle dagene han ;)

Saken er også den at jeg blir så kåt når mensen er på retur igjen at jeg er veldig happy når det blir sex.

Gjest Very Victoria
Skrevet (endret)

Mensen er ikke synonymt med at toer'n er åpen for besøk.

Endret av Very Victoria
Gjest Gamle Alex
Skrevet
Mensen er ikke synonymt med at toer'n er åpen for besøk.

Kan vel være noen synes det er ok

Gjør meg ingenting etter de to første dagene

Skrevet

Jeg hovner som regel opp og er øm under mensen, så det siste jeg vil ha da er sex! Jeg kan ikke se helt for meg at det er behagelig. Bare sticky og bloody... :ler:

Skrevet

Jeg klarer meg fint uten sex de dagene jeg blør mest. Nei takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...