Gå til innhold

Hva hjalp deg mot fotvorter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er desperat. 

Anonymkode: ee94d...808

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv "propolis", dvs i en form man kan smøre på selve fotvorten. Det hjalp meg da jeg var yngre.

Anonymkode: 6e12c...469

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en monster-vorte som ingenting hjalp på. Prøvde alt fra apoteket og en haug med kjerringråd. Mamma prøvde også å pirke den løs. Endte med at legen frøs den og ga meg en krem på resept som jeg smurte på og tok plaster over, og hver gang plasteret løsnet, ble vått eller falt av skulle jeg smøre på et nytt lag og sette på nytt plaster frem til vorta falt av. Tror det tok to uker etter frysing før hele dritten med tråder (æsj) fulgte med plasteret i dusjen.

Anonymkode: 9d2a2...5db

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fryst vekk, men som oftest kommer de tilbake. Beste tipset er vortefri fra apoteket og skalpell.

Smører på, skjærer vekk død hud etter ca 5 dager. Så er det på an igjen. Tar en stund om de har blitt stor. Virker bra om du oppdager de når de er små. Drittvirus!!

Anonymkode: dba47...5f1

AnonymBruker
Skrevet

Min forsvant ikke før jeg badet i havet, så et sjøbad burde nok ta knekken på vortene.

Anonymkode: ca544...a4d

AnonymBruker
Skrevet

Vorter, som de over, liktorn samme sak, med middel du smører på og liktornplaster. Det kommer gjerne av for trange sko, så man bør bytte sko. 

Anonymkode: 032b7...157

AnonymBruker
Skrevet

Har fått fjernet dem kirurgisk. Da skjærer de et godt stykke rundt. Ikke kommet tilbake.

Anonymkode: e5c0e...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...