Gå til innhold

Har du noengang blitt forelsket i en homofil mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som er en heterofil kvinne, har du noengang blitt forelsket i en homofil mann? Enten at du ikke visste at han var homofil, eller at du visste det men ble betatt likevel.

Lurer litt fordi jeg har hørt en del damer si at homofile menn ofte fremstår som attraktive både i utseende og personlighet. Hvis så, hva konkret er det du liker?

Anonymkode: 049a7...bbe

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg tror min gaydar er ganske sterk. Man kan som regel merke noen feminine trekk ganske tidlig, og jeg synes ikke det er attraktivt. 

Det kan hende jeg har vært interessert. I den form at han kanskje ser kjekk og velkledd ut. Men med en gang munnen åpnes eller man veksler noen blikk så forsvinner interessen kjapt.

Anonymkode: 3bff8...d47

Gjest Crimson123
Skrevet

Nei, homofile har som regel noen feminine trekk,  jeg merker på måten de ter seg og prater på at de er homser. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du som er en heterofil kvinne, har du noengang blitt forelsket i en homofil mann? Enten at du ikke visste at han var homofil, eller at du visste det men ble betatt likevel.

Lurer litt fordi jeg har hørt en del damer si at homofile menn ofte fremstår som attraktive både i utseende og personlighet. Hvis så, hva konkret er det du liker?

Anonymkode: 049a7...bbe

En homofil mann, kan være verdens beste venninne.

Anonymkode: 86492...636

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Han var fotballtreneren min og jeg syns han var den kjekkeste og kuleste mannen jeg noen gang hadde møtt, og så endte jeg opp med sommerjobb på setra til familien hans og han var der med kjæresten sin og hjertet mitt var knust. 

Anonymkode: d33c9...165

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Én gang. Jeg var så sky og sjenert at jeg hengte opp lapper på en tavle til en bestemt en på instituttet jeg gikk på 😅 Så etter ørten lapper fikk jeg svar. At han var homofil og at vi kunne ta en kaffe i kantinen. Jeg dukket aldri opp så klart for jeg følte meg så ufattelig klein og dum :sjenert: Jeg så han sitte der da. 

Aldri mer 

Anonymkode: f52bb...1e8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, i en kollega. Jeg mener selv jeg har god gaydar, men han her er av den maskuline sorten som tydeligvis er vanskelig å avsløre 😅 Etter lang tid avslørte jeg han etter en samtale om Eurovision og forelskelsen gikk over i et supert vennskap ❤️

Anonymkode: 4924b...0b5

AnonymBruker
Skrevet

George Michael 😭😭😭

Anonymkode: cb88d...883

AnonymBruker
Skrevet

Ja det har jeg opplevd, noe så voldsomt til forelskelse også!

Han var veldig maskulin så fikk bakoversveis da jeg fant ut av legningen hans. Hadde planlagt å be han på date, men backet selvsagt ut da jeg fikk vite at han var homofil😄

Anonymkode: 183e4...e87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...