Gå til innhold

Hvor ofte er barna deres sure på dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en 5 åring som kan bli sur for alt for tiden! Og ikke bare på meg, men på hele situasjonen. I går klikket han på at sokken var skeiv og i dag gikk hunden forbi han i trappen så hunden kom ned før han! Jeg blir sprø her! Gubben sier jeg skal bare lukke ørene, men det er ikke så lett. Går heldigvis fort over. Og ellers er det mange situasjoner hvor han blir skikkelig sur og grinete på oss voksne. Vi er dumme, slemme og urettferdige 🤷🏼‍♀️Blir dere såret av slike kommentar fra barna deres? 😅

Anonymkode: 851c7...480

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Minst daglig. Hun er 11 og full av pubertetsnykker. Jeg blir ikke såret, men det hender seg jeg blir streng eller sint når hun blir for ufin eller vrang.

Anonymkode: 24141...60e

AnonymBruker
Skrevet

5 åring her også, er som å bo med en trykk-koker 🙃

Anonymkode: 30768...039

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag. De er 12 og 15. Skikkelig herlige er de! ❤️

Anonymkode: 28cd3...e98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja haha her er det sånne tendenser x 2 (tvillinger). 

Anonymkode: 3d003...17a

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag! Vi er slemme, om barnet ikke får hund, mobiltelefon, hamster etc...

Barnet fyller 8 snart...

Anonymkode: 3ddfc...ea6

AnonymBruker
Skrevet

Flere ganger hver eneste dag. Ungene er 5 og 7. 

Anonymkode: fe023...651

Skrevet

Hver eneste dag... De er 3 og 11 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk hjem en på 23 som greide å være sur fordi vi ikke hadde reist nok ekostiske steder med dem som barn....17 åringen er sur fordi jeg maser om at hun må spise før hun går ut, 19 åringen er sur fordi jeg gir mer oppmerksomhet til 17 åringen. 

Jada. Det er en fest..Teller ned år og måneder nå før de skal UT!! Seriøst- Det er noen som sier at de griner når huset blir tomt. jeg er glad i ungdommene mine, men faan- den dagen de drar så skal jeg smile bredt, selge huset, bli gjeldfri og dra på ferie i 3 måneder og nyte tiden med mannen min. aaah...

Anonymkode: aff32...174

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg. 11-åringen er sur oftest minst 1 gang om dagen,for alt fra at jeg har på radio for høyt til at jeg skjærer opp maten min på en irriterende måte.. Har sagt at hun får si fra på en hyggelig måte da, om jeg skal dempe lyden litt, så kan det sikkert ordnes. Men hun foretrekker visst å frese, og det vil jeg ikke gi etter for. 

Anonymkode: 7689b...211

AnonymBruker
Skrevet

Uff min 5 åring fant plutselig ut at hun ville ha ballonger i dag. Det hadde jo vi ikke. Så da var hun jo kjempesur og sint. Mente at jeg skulle reise på butikken og kjøpe. Herregud!! 😂

Anonymkode: 851c7...480

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri 

Anonymkode: 31f5f...678

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barn 5 år, mange ganger hver eneste dag. Jeg teller dager til barnehage blir åpent igjen.....

Anonymkode: 44af1...544

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag!

Har en i pubertet som kommuniserer mye med å himle med øya og «herregud!» som fast frase😅 En yngre som blir sur for ting som «jeg får aldri noe jeg, du finner aldri på noe du, du er så slem!» (trust me, det der er ikke sannheten🤪)

Jeg elsker mine, men gleder meg sykt til det har gått ca ti år til, så de skal ut og leve egne liv!!🙈

Anonymkode: c8323...34b

Skrevet

Veldig sjelden han har vært sur på meg, vi har det egentlig ganske så harmonisk her i hus, alltid vært slik. Men så er det bare oss og vi er relativt like personlighetsmessig så skal litt til. En gang i måneden kanskje der jeg kan si at han er sur eller over gjennomsnittet irritert på meg men da er jeg som regel sur og irritert jeg og. 😄 

Vi diskuterer jo ting og jeg er jo veldig "cringe" men jeg ikke så "irriterende" som jeg kunne ha vært.. Hans ord ikke mine. :P Han er veldig rolig og skal mye til for at han blir irritert og sur i tillegg så er vi veldig verbale og prater som regel om ting før vi går over i sur modus.

AnonymBruker
Skrevet

9 og 11 år. Hver dag i ferien. Litt sjeldnere i hverdagen.. 

Anonymkode: 7ad47...c1a

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut son veldig mange her har feilet i oppdragelsen. Store barn som klager på bagateller.

Det er lov å sette krav og forventninger til barn. Sånn sier man ikke, når du er frekk på denne måten så hører jeg ikke på hva du sier, skal jeg begynne å hakke på deg så du kan se hvor kjipt det er å gjøre alt feil?

Anonymkode: 3e373...0c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en 17 åring som er litt trassig for tiden. Han er vanligvis verdens snilleste, så det er nesten litt morsomt at han er litt «kul» for tiden😆 Det er vel en del av det å bli voksen…..mamma er litt teit🫠

Anonymkode: d0147...94f

• Liker 1
Skrevet

6 åring her i hus som blir sur flere ganger om dagen. F.eks om han ikke får se mer på ipad, om han må kle på seg, om vi skal dra en plass, om han må spise middag, at han må pusse tennene og ikke minst at han mener han må legge seg så sykt tidlig for han er ikke trøtt. Har latt de være oppe til 22, så slem er jeg 😂

Broren på 9 er definitivt ikke like sur.

Så ref AB to hakk over her har jeg tydeligvis feilet stort i oppdragelsen av barn nr 2! Har jo ingenting med alder, utvikling eller personlighet å gjøre nei :ler: 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver dag😂 de er 6 og 8 år. 

Anonymkode: 4d1d9...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...