AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #161 Del Skrevet 28. oktober 2022 Likte ikke denne serien. Den fremstår mye mer barnslig og litt halvkomisk i forhold til GOT. Noen deler er overspilt mens andre deler minner mer om barnetv/harry potter. Så vidt jeg orket å se ferdig, men jeg klarte det, hehe. Anonymkode: cb84d...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #162 Del Skrevet 28. oktober 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Likte ikke denne serien. Den fremstår mye mer barnslig og litt halvkomisk i forhold til GOT. Noen deler er overspilt mens andre deler minner mer om barnetv/harry potter. Så vidt jeg orket å se ferdig, men jeg klarte det, hehe. Anonymkode: cb84d...49c ? Hva var barnslig med denne serien ? Er jo blodseriøst gjennom alt. Ser frem til mer av Aemon og Damon hvertfall. Eneste som ødela litt var Rhaenys med dragen i ep 9 som drepte hundrevis / tusenvis av folk, uten at det får noe konsekvens for henne. Ikke ga det mening heller, hun viste jo at det kom til å bli krig så kunne jo bare avslutta det der.. Litt ekstremt naivt av Rhaenyra og sende sønnene alene, og ingen som sa imot det, men ok. Anonymkode: 92f10...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #163 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 23.58): Ser frem til mer av Aemon og Damon hvertfall. Eneste som ødela litt var Rhaenys med dragen i ep 9 som drepte hundrevis / tusenvis av folk, uten at det får noe konsekvens for henne. Ikke ga det mening heller, hun viste jo at det kom til å bli krig så kunne jo bare avslutta det der.. Litt ekstremt naivt av Rhaenyra og sende sønnene alene, og ingen som sa imot det, men ok. Anonymkode: 92f10...a0d Litt late to the party, men fullførte akkurat serien. Regner med at det ville fått konsekvenser for Rhaenys, i en normal verden, men nå skjedde jo alt det der i løpet av to dager der alt ble hemmeligholdt og de hadde andre ting å styre med enn døden til noen commoners. Vi så jo hvordan Rhaenyra var hederlig og lot Hightower og budbringerne gå i trygghet. Regner med at hun forventet sønnene ville være trygge siden de var budbringere. Og det ville de vært, men Aemond ville tøffe seg.. Et år til å vente 😫 Anonymkode: 1559d...df0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå