Gå til innhold

House of the Dragon (Game of Thrones Prequel)

NordicViking

Anbefalte innlegg

Likte ikke denne serien. Den fremstår mye mer barnslig og litt halvkomisk i forhold til GOT. Noen deler er overspilt mens andre deler minner mer om barnetv/harry potter. Så vidt jeg orket å se ferdig, men jeg klarte det, hehe. 

Anonymkode: cb84d...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, AnonymBruker said:

Likte ikke denne serien. Den fremstår mye mer barnslig og litt halvkomisk i forhold til GOT. Noen deler er overspilt mens andre deler minner mer om barnetv/harry potter. Så vidt jeg orket å se ferdig, men jeg klarte det, hehe. 

Anonymkode: cb84d...49c

? Hva var barnslig med denne serien ? 

Er jo blodseriøst gjennom alt. 

Ser frem til mer av Aemon og Damon hvertfall. 

Eneste som ødela litt var Rhaenys med dragen i ep 9 som drepte hundrevis / tusenvis av folk, uten at det får noe konsekvens for henne. Ikke ga det mening heller, hun viste jo at det kom til å bli krig så kunne jo bare avslutta det der.. 

Litt ekstremt naivt av Rhaenyra og sende sønnene alene, og ingen som sa imot det, men ok. 

Anonymkode: 92f10...a0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 28.10.2022 den 23.58):

Ser frem til mer av Aemon og Damon hvertfall. 

Eneste som ødela litt var Rhaenys med dragen i ep 9 som drepte hundrevis / tusenvis av folk, uten at det får noe konsekvens for henne. Ikke ga det mening heller, hun viste jo at det kom til å bli krig så kunne jo bare avslutta det der.. 

Litt ekstremt naivt av Rhaenyra og sende sønnene alene, og ingen som sa imot det, men ok. 

Anonymkode: 92f10...a0d

Litt late to the party, men fullførte akkurat serien.

Regner med at det ville fått konsekvenser for Rhaenys, i en normal verden, men nå skjedde jo alt det der i løpet av to dager der alt ble hemmeligholdt og de hadde andre ting å styre med enn døden til noen commoners.

Vi så jo hvordan Rhaenyra var hederlig og lot Hightower og budbringerne gå i trygghet. Regner med at hun forventet sønnene ville være trygge siden de var budbringere. Og det ville de vært, men Aemond ville tøffe seg..

Et år til å vente 😫

Anonymkode: 1559d...df0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...