IntrovertDeluxe Skrevet 15. august 2022 #21 Del Skrevet 15. august 2022 Det gledes! emma d’Arcy synes jeg er så utrolig flott å se på! Tror hun blir en bra Rhaenira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #22 Del Skrevet 15. august 2022 2 minutter siden, NordicViking said: Ei uke igjen til det braker løs (mandag 22. august)! 🐲 Det blir mer drager, det blir mer sex..... (Dagbladet) 😁 Game of Thrones startet med mye sex, men reduserte det utover sesongene fordi det var det seerne ønsket. Får se hva som skjer her. Anonymkode: f72fa...604 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #23 Del Skrevet 18. august 2022 Håper det ikke blir så mye vold og grusomheter som i GMT da. Synes det var altfor mye groteske og grusomme ting vi fikk se. Har nesten flashbacks enda av den serie, så hvis denne er like fæl sånn så skal jeg ikke se den. Anonymkode: b86c9...08a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. august 2022 #24 Del Skrevet 18. august 2022 Orket ikke Matt Smith i Dr. Who, tviler på at jeg ville orket han her. For å være ærlig er jeg dessuten ganske ferdig med G.R.R. Martin og hans verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #25 Del Skrevet 19. august 2022 Entern skrev (På 18.8.2022 den 13.48): Orket ikke Matt Smith i Dr. Who, tviler på at jeg ville orket han her. For å være ærlig er jeg dessuten ganske ferdig med G.R.R. Martin og hans verden. Jeg følte meg ferdig med Westeros etter den veldig skuffende siste sesongen av GOT. Etter å ha sett trailere og intervjuer om House of the dragon er jeg skikkelig gira igjen ⚔️🛡️🐉🔥 Anonymkode: 34b25...b3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 19. august 2022 #26 Del Skrevet 19. august 2022 Jeg gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #27 Del Skrevet 20. august 2022 Helt uinteressert i GoT-universet (selv om jeg sleit meg gjennom bøkene en gang i tiden). Kommer neppe til å gidde å se hverken den eller den nye Tolkien serien. Anonymkode: 0a25c...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #28 Del Skrevet 21. august 2022 Gleder meg 👏👏👏 Anonymkode: 3074c...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #29 Del Skrevet 21. august 2022 Gleder meg skikkelig til denne! 😃 Anonymkode: cb25e...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 21. august 2022 #30 Del Skrevet 21. august 2022 Gleder meg såå mye! Tror Matt Smith kommer til å stjele showet 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 21. august 2022 #31 Del Skrevet 21. august 2022 On 8/18/2022 at 12:39 PM, AnonymBruker said: Håper det ikke blir så mye vold og grusomheter som i GMT da. Synes det var altfor mye groteske og grusomme ting vi fikk se. Har nesten flashbacks enda av den serie, så hvis denne er like fæl sånn så skal jeg ikke se den. Anonymkode: b86c9...08a Ikke se den. Jeg sier bare: "Blood and Cheese". (Det er to personer som har kallenavnene "Blood" og "Cheese".) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 21. august 2022 #32 Del Skrevet 21. august 2022 5 hours ago, TulleJenny said: Gleder meg såå mye! Tror Matt Smith kommer til å stjele showet 🤩 Jeg gleder meg også. Det kan ikke bli verre enn siste sesong av GoT. "Daenarys hadde glemt Euron" 🙄 som Dumb and Dumber* klarte å si. Med "Dance" har i det minste manusforfatterene George RR Martins ekte historie å bruke. (*David Benioff and Dan Weiss, de som skrev sesong 8 av GoT) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #33 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 12.39): Håper det ikke blir så mye vold og grusomheter som i GMT da. Synes det var altfor mye groteske og grusomme ting vi fikk se. Har nesten flashbacks enda av den serie, så hvis denne er like fæl sånn så skal jeg ikke se den. Anonymkode: b86c9...08a 😅😅 da tror jeg ikke dette er for deg. Anonymkode: 107cb...b2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #34 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 22.30): Jeg følte meg ferdig med Westeros etter den veldig skuffende siste sesongen av GOT. Etter å ha sett trailere og intervjuer om House of the dragon er jeg skikkelig gira igjen ⚔️🛡️🐉🔥 Anonymkode: 34b25...b3f Enig. Var helt ferdig og bortsett fra et bittelite håp om en ny bok tenkte jeg meg som ferdig westeros. Men.. tiden leger alle sår, og etter og å ha fått de siste got sesongene på avstand og kom over traileren og intervju med grrm er jeg virkelig gira jeg og. Selvom jeg skulle ønske grrm prioriterte og skrive, er jeg glad han er involvert her og ikke bare har solgt historien sin til høyestbydende. Og .. denne historien er i hvertfall ferdigskrevet. Anonymkode: 107cb...b2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 21. august 2022 #35 Del Skrevet 21. august 2022 Slippes den eksakt 00.00 i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #36 Del Skrevet 21. august 2022 Pappadrømmen skrev (1 minutt siden): Slippes den eksakt 00.00 i natt? Tviler. Jeg finner ikke eksakt tidspunkt, men de slapp aldri got før premieren i usa, så tipper i 4- tiden. Anonymkode: 107cb...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 21. august 2022 Forfatter #37 Del Skrevet 21. august 2022 Pappadrømmen skrev (5 timer siden): Slippes den eksakt 00.00 i natt? Neppe. Premieren er klokken 21:00 lokal tid i New York (klokken 03:00 i Norge). Jeg vil anta at premieren her i landet vil være tidligst rundt 06:00 mandag morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 21. august 2022 #38 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg skal ikke være for optimistisk, men jeg tenker at dette kan bli bedre på tv enn i bokform. Jeg syntes boka, Fire and Blood, var litt mindre interessant å lese. Boka er skrevet i en stil som er veldig forskjellig fra bøkene GoT er basert på. I Fire and Blood er det en oppdiktet historiker som forteller. Denne historikeren nevner også andre som skrev om denne perioden. En slags "Snorres kongesaga/Se og Hør". Vanskelig for meg å forklare. Det tok mange sider før jeg kom inn i hvordan boken er skrevet. Jeg likte det ikke, så ble jeg vant til det, så begynte jeg å like det. Det kan være bedre hvis hovedpersonene selv kommer fram, uten at en historiker snakker om de. Jeg håper det blir en bra balanse mellom politisk renkespill og blodig vold. Det ser ut som om serien har hatt et stort budsjett. Det lover bra for slagscenene. Nå får vi se dragerytter mot dragerytter. Mange ganger. Brutale kamper i lufta. Viserion mot Drogon og Rhaegal var bare i en eneste episode i GoT. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 21. august 2022 #39 Del Skrevet 21. august 2022 (endret) Jeg har ikke lest bøkene enda, men har sett Game of thrones da. Håper denne blir like bra (utenom siste sesongen av GOT selvsagt). Trodde ikke at den skulle komme så kjapt. Innbilte meg at det var en stund til, men det blir gøy å se i morgen Endret 21. august 2022 av AprilRyan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #40 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 16.39): Helt uinteressert i GoT-universet (selv om jeg sleit meg gjennom bøkene en gang i tiden). Kommer neppe til å gidde å se hverken den eller den nye Tolkien serien. Anonymkode: 0a25c...809 HVORFOR slet du deg gjennom DE tykke bøkene med såpass omfattende skildring av GoT- universet om du er totalt uinteressert i det?!🤯 Du må jo ha kastet bort månedsvis av tid i et ellers så kort liv😅 Jeg koste meg med de to første bøkene, men ramlet av da serien kom. Lot den overta. Koste meg med serien frem til siste sesong. Og den var så dårlig at jeg gikk fra å elske GoT til å mislike den. Regner likevel med at siste boka sikkert var bedre enn siste sesongen;) Virket som settet fikk dårlig tid på slutten og måtte avslutte brått og klippet for mye.. Anonymkode: 516dd...072 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå