Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du hvis noen ikke svarer på meldingen du sender med en gang?

Jeg har en avtale med ei venninne i dag. I går på dagen sendte hun meldingen for å bekrefte avtalen. Jeg sa ja og at vi møtes kl 18. 

På ettermiddagen fikk vi besøk av familie så jeg ble opptatt. Sjekket telefonen på kvelden og da hadde hun sendt 6 meldinger i løpet av 1 time. .  

Er ikke det litt masete? Hvis noen ikke svarer meg så venter jeg ei lang stund før jeg sender ny melding eller ringer 

Anonymkode: f255c...3b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, så lenge det ikke er noe som haster og er viktig så er det bare mas. Hvis man ikke ser på mobilen, så gjør man jo ikke det enten man sender en eller fem meldinger, så er ikke poenget med å sende flere.

Anonymkode: 149b7...914

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, så lenge det ikke er noe som haster og er viktig så er det bare mas. Hvis man ikke ser på mobilen, så gjør man jo ikke det enten man sender en eller fem meldinger, så er ikke poenget med å sende flere.

Anonymkode: 149b7...914

Var ikke noe hun trengte svar på akkurat da nei. Men hun er ofte sånn. Må ha alt klar i forveien 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var ikke noe hun trengte svar på akkurat da nei. Men hun er ofte sånn. Må ha alt klar i forveien 

Herregud så slitsomt.

Hva lurte hun på egentlig? "Skal vi ha med solkrem?", "vil du grille?", "skal vi ha på like tskjorter?", "skal vi møtes i venstre hjørne", "kan jeg ha på skjørt"?.

Altså, hva trengte hun å vite som hastet sånn?

Jeg kan glemme å svare på meldinger i en uke, så jeg skjønner jo ikke sånt mas. Jeg har vel det omvendte problemet og er sikkert ikke bedre selv da. 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva gjør du hvis noen ikke svarer på meldingen du sender med en gang?

Jeg har en avtale med ei venninne i dag. I går på dagen sendte hun meldingen for å bekrefte avtalen. Jeg sa ja og at vi møtes kl 18. 

På ettermiddagen fikk vi besøk av familie så jeg ble opptatt. Sjekket telefonen på kvelden og da hadde hun sendt 6 meldinger i løpet av 1 time. .  

Er ikke det litt masete? Hvis noen ikke svarer meg så venter jeg ei lang stund før jeg sender ny melding eller ringer 

Du sa ja til en avtale og treffes kl 18 i dag (søndag)?

Og hun sendte 6 mld i går, når du hadde besøk? 

Nå spørs det hva disse meldingene gikk på. Var det ting som måtte avklares? Man kan ikke bare avskrive noen som masete bare fordi det kom 6 meldinger. Her er det viktig hva meldingene gjaldt. Og du skriver selv at hun er opptatt av å ha kontroll på ting. Når du vet det, hvorfor ikke ta hensyn til det og svare feks "Hei, jeg fikk plutselig besøk derfor svarer jeg først nå."

Laget du tråden for å rakke ned på henne og få KG med på "mobbinga", eller mener du helt oppriktig at alle andre som ikke gjør akkurat slik du vil hele tiden er masete?

Anonymkode: 14e69...672

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...