Gå til innhold

nice guy vs bad boy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker dere kvinner/hunkjønn/jenter en som er sint, aggressiv, pessimist, voldelig, hater seg selv og andre mennesker (bad boy)

eller en som er høflig, hyggelig, snill, smiler ofte (nice guy)

Anonymkode: 4b992...778

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt en snill fyr, men de som kaller seg "nice guys" er det motsatte. De er creeps og sinte, og kaller en hore. Ikke det noen vil ha rundt seg. 

Anonymkode: eec12...7e3

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som betegner seg selv som nice guys er sjeldent nice guys.

Anonymkode: f92c7...861

• Liker 7
Gjest Hottentått
Skrevet

Liker menn som er snille, høflige og morsomme. Det absolutt minst attraktive må være menn som oser lav selvtillit og usikkerhet lang vei. Opp med haka og fram med brystet, så er man godt på vei 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Foretrekker dere kvinner/hunkjønn/jenter en som er sint, aggressiv, pessimist, voldelig, hater seg selv og andre mennesker (bad boy)

Foretrekker en velbalansert fyr som ikke har ett humør hele livet.

Anonymkode: 5fbc8...d2e

• Liker 1
Skrevet

Har aldri møtt en badboy i hele mitt liv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, KevinJapanNytelse said:

Om du vil fange en fisk på kroken, spør du da fisken selv hvilket agn den liker best, eller spør du en annen fisker?

Hehe joda. Men om man vil underholdes så spør man marionettdukkene spørsmål som man vet trigger dem

Anonymkode: e627d...7a7

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Pessimistisk og hater seg selv? Hvor har du det fra? Essensen av bad boy er en selvsikker rebell som bryter regler, ofte fordi han er så glad I seg selv at han ikke har noe imot å forsyne seg med det han vil ha.

Hvis du vil forstå kvinners fantasier og hva de drømmer om, les litt kvinnelig romanseliteratur. Der ser du hva slags menn de egentlig vil ha.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bad boys are ot good, nice guys aint no fun ......   Så sannelig ikke så enkelt dette her ....    :vetikke:    🙄

Anonymkode: 00319...89a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er ikke nødvendigvis det som er badboy. 🙄 Det er en fyr som tenner deg som du ikke burde gå for fordi han enten er Player, eller kanskje han er kriminell eller noe, men det betyr ikke at han har stygg oppførsel.

Og snille menn er ikke alltid hyggelig heller- det er ikke så svart/hvitt som du skal ha det til! 

Badboys er stort sett de mest hyggelige og sjarmerende menna du møter! Helt klart noe som tiltrekker meg, men jeg er ikke et brødhuer som tenker at det kommer til å vare, men jeg holder meg heller ikke unna dem helt om jeg ønsker spenning.

Nice guys, må ha noe annet å bidra med- det vekker ikke intressen min at de kun er snille liksom. Men er man veldig imøtekommende og snill ala Pete Davidson så kan man komme veldig langt med det også. Men nice guys kan ikke bare sitte og vente på at ting skal havne i fanget deres. 

Anonymkode: 1ae60...9f1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...