AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Har lagt merke til dette noen ganger. Sist var det et brød på tilbud. Disse var plassert samlet i en reol. Men det lå flere andre brød av samme merke i tilnærmet lik papirpose. De lå litt her og der. Måtte virkelig lete for å finne riktig type brød. Sikkert mange som går på en smell og røsker med et brød til 25kr, men så ender de opp med et brød til 45kr. Anonymkode: 39bf5...3b8
Sofakona Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Ofte legger også folk vanlig ting i tilbud kasser. Så nok mer det
applestories Skrevet 25. juli 2022 #3 Skrevet 25. juli 2022 Irriterer meg mer over bevisst juks eller villedning fra butikkens side. - Som fjerning av elektroniske merkelapper når det er høye rabatter på enkelte varer (jul og påske er det jo umulig å finne pris på noe i sjokkselgerne i enkelte butikker, det har blitt mer regel enn unntak de siste årene) - Enkelte butikker flytter merkelappene slik at pris rabatterte produkter er vanskelige å finne og vanlig pris står over flere hyller. Eventuelt motsatt; at den vanlige prisen er fjernet slik at alt i hyllen ser ut til å ha samme rabatterte pris når den elektroniske merkelappen er flyttet til midt i hyllen - Det er tilbud på "utvalgte varer" fra en serie, billigere er merket f.eks. "3 for 2", mens de dyrere er ikke merket og man må i kassen for å finne ut om de er del av tilbudet - Oppjustering av priser f.eks. i forbindelse med 1. juli. --- det har gått fire uker nå, elektroniske prislapper bør ha blitt justert, men jeg ser stadig at produkter er noen kroner dyrere i kassen enn på prislappen. Noen butikker er flinke til å sette opp lapper om mulig feilprising første uken (Vinmonopolet har alltid vært flinke), men dagligvarebutikkene synes kanskje selv det blir for drøyt å ha sånt hengede i en måned Er heldigvis litt over gjennomsnittlig opptatt av slikt og følger med på hva som står på prislappene, men merker jo at det blir stadig mer feil som man faktisk ikke kan oppdage før varen er skannet og nesten betalt. Noe kan man nok takke selvbetjente kasser for, lettere å se hva ting skannes alltid inn som - og man får faktisk kvitteringen! (tror mange ansatte har blitt så vant til å høre "nei takk", at de tror alle sier "nei" og ikke "ja".. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå