Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har naturlig mørkebrunt hår med varm undertone. Er 57 år og håret begynner å bli noe grått og må farge ettervekst jevnlig. Håret er relativt langt.

vurderer å få det gradvis lysere, men ikke lyst! Mer karamell og varme toner da jeg har det naturlig. Noen erfaringer? Legg gjerne med bilde av hva du synes kan passe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok foliestriper for å lysne mitt, noe som også skulte de få grå jeg har fått 😃 Har også mørkebrunt hår, og stripene hadde varme toner. Må ta en ny runde snart, da det har grodd ut en del...

Anonymkode: 851a6...6fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mørkt hår og har tatt babylights, det er tynne tynne foliestriper, og så blir det ikke noen dramatisk ettervekst. Altså mindre vedlikehold. Skjuler mine grå hår fint.

Anonymkode: 69f5f...db2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tok foliestriper for å lysne mitt, noe som også skulte de få grå jeg har fått 😃 Har også mørkebrunt hår, og stripene hadde varme toner. Må ta en ny runde snart, da det har grodd ut en del...

Anonymkode: 851a6...6fe

Ble stripene naturlig og føler du at du kan gå lengre med fresh farge?

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har mørkt hår og har tatt babylights, det er tynne tynne foliestriper, og så blir det ikke noen dramatisk ettervekst. Altså mindre vedlikehold. Skjuler mine grå hår fint.

Babylights har jeg ikke hørt om, skal høre med frisøren min. Takk!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte denne på mitt mørkebrune hår:

image.thumb.jpeg.35cb924d4caa2206187b2a2f7d2b2a4e.jpeg
Det er en toningsfarge som kun lysner noen nyanser. Mitt hår ble lys karamellfarget av denne. Slik:

image.jpeg.a8caede71f5143b59fd78cd7db18d1d1.jpeg

Anonymkode: d5db0...894

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg brukte denne på mitt mørkebrune hår:

image.thumb.jpeg.35cb924d4caa2206187b2a2f7d2b2a4e.jpeg
Det er en toningsfarge som kun lysner noen nyanser. Mitt hår ble lys karamellfarget av denne. Slik:

image.jpeg.a8caede71f5143b59fd78cd7db18d1d1.jpeg

Anonymkode: d5db0...894

Vet ikke om jeg våger å farge selv. Men fargen var fin! Ønsker kanskje noe litt mørkere da jeg er ganske så mørk naturlig.

Er det på bilde ditt hår? Isåfall nydelig🥰

Endret av Sonit
AnonymBruker
Skrevet
Sonit skrev (4 timer siden):

Vet ikke om jeg våger å farge selv. Men fargen var fin! Ønsker kanskje noe litt mørkere da jeg er ganske så mørk naturlig.

Er det på bilde ditt hår? Isåfall nydelig🥰

Jeg ville ikke våget å farge selv første gang.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en toner, som vaskes ut etter noen vask.. men tror ikke den vil gjøre stort for håret ditt om det er mørkt. Men noen tynne striper vil hjelpe på🙂 gjør hos frisør!

Anonymkode: 272ff...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...