finnerikkebrukerna Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 (endret) Hei, Skal til lege og gyn ila neste uke, men lurer på om noen har opplevd lignende og hva det kan tyde på. Har blødd så og si hver dag i 15 dager (bare smått på papiret eller rosa utflod ved tørk). Hadde en dag hvor jeg blødde mye frisk blod i en halvtime kanskje. Blodet er alltid friskt og "utvannet". Noen som har hatt lignende opplevelse? Er i dag i uke 7. Endret 24. juli 2022 av finnerikkebrukerna
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 Jeg har, men dessverre ingen god erfaring. Fosteret var dødt så det var en spontanabort.. Anonymkode: 63751...549
finnerikkebrukerna Skrevet 25. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2022 Var det lille du blødde spontanabort eller blødde du mer etter noen uker? Har jo bare litt blod på papiret utenom den ene gangen da det kom en del (men hadde nok bare fylt en tampong). Har opplevd en MA før, og da spottet jeg, men mye mindre enn det jeg opplever nå.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #4 Skrevet 25. juli 2022 finnerikkebrukerna skrev (23 minutter siden): Var det lille du blødde spontanabort eller blødde du mer etter noen uker? Har jo bare litt blod på papiret utenom den ene gangen da det kom en del (men hadde nok bare fylt en tampong). Har opplevd en MA før, og da spottet jeg, men mye mindre enn det jeg opplever nå. Ja småblødde i flere uker. Så aldri noen større blødning men graviditetstestene ble gradvis svakere og til slutt blodet veldig lite så blødde ut alt men blødde lite og over lang tid. Anonymkode: 63751...549
finnerikkebrukerna Skrevet 25. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2022 OK. Har tatt en test nå og det står fremdeles 3+ på Clearblue testen så jeg vet ikke når hcg nivå går ned. Men får vel bare ta en blodprøve hos legen. Sist hjalp det ikke mye da hcg nivået mitt ikke gikk ned selv om det var en MA. Venter på å få komme til gyn, men det tok to-tre uker. Så får bare vente da. Merkelig å blø litt nesten hver dag bare (ikke alltid det kommer noe når jeg tørker heller, men som regel har det vært noe). Er vel ikke noe fasit på dette, men får se. Er fremdeles veldig sulten, men ikke så trøtt og kvalm som dagene før. Går vel opp og ned det også da
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #6 Skrevet 25. juli 2022 finnerikkebrukerna skrev (1 time siden): OK. Har tatt en test nå og det står fremdeles 3+ på Clearblue testen så jeg vet ikke når hcg nivå går ned. Men får vel bare ta en blodprøve hos legen. Sist hjalp det ikke mye da hcg nivået mitt ikke gikk ned selv om det var en MA. Venter på å få komme til gyn, men det tok to-tre uker. Så får bare vente da. Merkelig å blø litt nesten hver dag bare (ikke alltid det kommer noe når jeg tørker heller, men som regel har det vært noe). Er vel ikke noe fasit på dette, men får se. Er fremdeles veldig sulten, men ikke så trøtt og kvalm som dagene før. Går vel opp og ned det også da Mange har små blødninger uten at det går galt så det trenger ikke bety noe. ❤️ Anonymkode: 63751...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå