Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dere hjemme eller på ferie? Innland eller utlandet ? Har dere andre barn?

Anonymkode: 8c67c...8c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært på hytta med familie og besøkt slekt. Senere skal vi hjem og utsette den siste ferieuka, i håp om at drittværet gir seg.

Vi har en aktiv treåring fra før. Det har vært en utfordring å holde ham aktivisert, siden været har vært så begredelig. Vi har ihvertfall sluppet å bekymre oss over varm baby i juli.

Anonymkode: c1214...64b

AnonymBruker
Skrevet

Fikk riktig nok barn i januar i fjor, men i fjor var vi bare hjemme, en liten tur på hytt bare.

I år har vi vært litt mer rundt.

Anonymkode: bb586...fa5

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal tilbringe sommeren på hytte, båt og telttur

Anonymkode: 71418...8d5

Skrevet

Vi fikk i mars, og ferierer i fantastiske Nord-Norge. Helt ok vær og få dager med bekymring for temperaturen. Skal til Spania i september.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk i desember. Har vært to uker på hytta med svigers og nå er vi halvannen uke på hytta med mine. Noen dager på reise i Norge inni der. Blir kaaaaanskje en tur til dyreparken i august for storebror sin del. Men det krever at lille begynner å sove nok til at jeg ha energi til å takle det. Så vi får se.

Anonymkode: 8ddb3...13a

AnonymBruker
Skrevet

Fikk i januar. Har en på 2,5 også. Drar bare på dagsturer og en tur på hytta 3 timer unna noen dager. Orker ikke parker og sånt enda, de er for små mener jeg.

Anonymkode: b39d6...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Fikk i januar, ingen andre barn. Var en uke hos foreldrene mine da mannen gikk ut i ferie og har ingen andre planer. Er bare hjemme.

Anonymkode: 38f6a...71e

AnonymBruker
Skrevet

Fikk i april, har ingen andre barn. Vi er bare hjemme 😊

Anonymkode: 13658...355

AnonymBruker
Skrevet

Spør fordi jeg ikke skjønner hvordan dere orker å reise bort med så liten baby. Vi har sagt nei til flere ting, er vår første og har nok med å være hjemme. Fikk baby i april. 

😅

Anonymkode: 8c67c...8c1

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk baby i april, og skal til leiligheten til foreldrene mine i Spania i morgen. Hotell gidder vi ikke, men det er noe annet å bo i leilighet sammen med andre familiemedlemmer som gjerne hjelper til. 

Vi orker fordi vi har en 3-åring som elsker å være der. 

Jeg kan jo også bare ha sagt at jeg var mye mer sliten og satt mer hjemme med nummer 1 enn med nummer 2. Vi hadde ikke reist om dette var meg med baby for tre år siden. Tar ting mer som de kommer og stresser ikke så mye denne gangen. Også har jeg jo ikke fått hele livet snudd på hodet som med første, familielivet er allerede innarbeidet ☺️ Så jeg forstår deg. 

Anonymkode: e1b3d...874

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

jeg var mye mer sliten og satt mer hjemme med nummer 1 enn med nummer 2.

Amen! Førstebarnangsten gjorde at jeg sov ca ti cm over madrassen selv når barnet sov godt, så jeg var aldri uthvilt det første året. Med andremann har jeg sovna på ca tre minutter hver gang sjansen har bydd seg. Samme greia med å reise bort - med førstemann hadde jeg nesten panikk for å kunne reise hjem til mamma og pappa og måtte være i nye omgivelser. Med andremann kunne jeg reist på hotellturné etter en måned tror jeg 🤷😂

Anonymkode: 8ddb3...13a

AnonymBruker
Skrevet

For det meste hjemme og gjør ting her i nærområdet + en del besøk av slekt. En tur for å besøke familie der vi må fly en times tid. Baby kom i mai, har også storesøster på snart 3.

Anonymkode: acbbc...8e3

AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk baby i mars, og har to på 7 og 10 fra før. Vært på noen dagsturer, besøkt familie og skal 5 dager på hytta til svigers. Blitt en mye roligere ferie enn vi har hatt de siste årene men hadde blitt veldig kjedelig for de eldste å bare være hjemme.

Anonymkode: 3dee6...d2e

AnonymBruker
Skrevet

Hytteturer her og der.. fjelltur, dyreparken, shopping, bading, fisking osv. Så blir det en uke til syden i høst :) Har en 4 åring i tillegg. 

Anonymkode: b313d...528

AnonymBruker
Skrevet

1xhyttetur hos foreldrene mine og 1xhyttetur hos svigers, ellers uendelige trilleturer😅 misunner dere som makter å reise utenlands med babyer, men for min del ville det bare blitt stress (jeg stresser nok med å komme meg på avtaler til helsestasjonen)

Anonymkode: 00395...64f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk i februar. Eneste barn. Vi har dratt på hytta. Og det er litt stress egentlig... ikke supermoderne hytte og litt vanskelig å komme seg hit, og baby er ikke den enkleste. Litt styr med søvn og sånn. Kunne egentlig godt blitt hjemme med alt utstyr og fasiliteter og venner og by utenfor døra 😄 Men tror vi skal på en liten hyttetur til senere i sommer også, men det er mye nærmere hjemme og svigers blir med og hjelper til da.

Anonymkode: a6092...b7e

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i Spania med en født i mars og en på snart 3, vi har det helt herlig! Stresser ikke, det er nok enklere å ikke stresse så mye med andremann enn det var med første. Skal sies at det ikke er hetebølge her hvor vi er.

Anonymkode: 9016a...6b1

AnonymBruker
Skrevet

Fikk min første i Januar.

Vi har vært en langhelg i København i påsken, og var en langhelg i Roma i Juni hittil i år. Det har gått veldig fint!

I sommer har vi hatt besøk to av ferieukene til min samboer, og valgte å bli hjemme den siste uka hans pga. flystreik, hetebølge og økonomi, men vi vurderte lenge å slenge oss på en restplass et sted.

Tenker det blir en langhelg i Sør-Europa i September i stedet, og muligens en ukes høstferie et sted også. 

Anonymkode: 90886...af2

Skrevet

Fikk baby i januar, vi har reist to ganger til mamma som bor 4 timer unna, vi som i meg, pappaen, storebror og baby. Det gikk kjempefint det. 🙂 Å reise fra vest til sør er jo som en liten sydentur det, med temperaturforskjellene 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...