Gå til innhold

Bekjente/tidligere venner som går under jorden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En tidligere kollega og tidligere venninne (nå bekjent) har forsvunnet fra alt av some og er ikke å finne noensteds. Vi har ingenting usnakket, Vi var venner på Facebook og plutselig er hun ikke å finne noensteds. Jeg kan ikke la være å lure på hva som er skjedd. Vi hadde en felles venninne, men sist jeg snakket med henne, spurte hun meg om jeg vet hvordan det går med denne felles bekjente, som nå er helt forsvunnet. Hva  kan ha skjedd?

Anonymkode: f4ef9...108

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deprimert eller utbrent?

Anonymkode: 2574b...5e3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en stalker og fikk beskjed av politiet om å fjerne meg fra mest mulig på some.

Anonymkode: bb4be...cf8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når det har skjedd med mine venner/bekjente, så har det vært fordi forholdet deres har tatt slutt og de ikke ønsker å endre status på FB. Da har de heller slettet/gjemt profilen sin.

Anonymkode: b401d...c2a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk en stalker og fikk beskjed av politiet om å fjerne meg fra mest mulig på some.

Anonymkode: bb4be...cf8

Så man sletter venner? Eller sletter hele facebooken sin? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når det har skjedd med mine venner/bekjente, så har det vært fordi forholdet deres har tatt slutt og de ikke ønsker å endre status på FB. Da har de heller slettet/gjemt profilen sin.

Anonymkode: b401d...c2a

Vel, hun var singel, vet egentlig ikke hvordan det gikk med henne i disse siste  fem årene. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er en eks/stalker la henne være i fred. Hvis du er en venn ring foreldrene og legg igjen telefonnr ditt og be henne ringe hvis det passer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du er en eks/stalker la henne være i fred. Hvis du er en venn ring foreldrene og legg igjen telefonnr ditt og be henne ringe hvis det passer. 

Nei, jeg er tidligere venninne. Og kollega.  Les HI.

Hun hadde knapt kontakt med sine foreldre og familie selv, og de bor et helt annet sted i landet så har aldri hatt kontakt med de. Man blir bare så man undres på om personen rett og slett lever eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere venner som har slettet sosiale medier fordi de ikke orker å sammenligne livet sitt med andres og slippe presset som sosiale medier fører med seg. Dersom du ikke har tlfnr, adresse eller e-post og heller ikke kan finne det ville jeg spurt noen som kjenner henne om kontaktinfo. Feks den felles venninnen. Dersom Informasjonen ikke er tilgjengelig så tenker jeg at hun kanskje ikke vil at noen skal ta kontakt nå.

Anonymkode: 90975...e5a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kan du søke opp i lokalavisen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

En tidligere kollega og tidligere venninne (nå bekjent) har forsvunnet fra alt av some og er ikke å finne noensteds. Vi har ingenting usnakket, Vi var venner på Facebook og plutselig er hun ikke å finne noensteds. Jeg kan ikke la være å lure på hva som er skjedd. Vi hadde en felles venninne, men sist jeg snakket med henne, spurte hun meg om jeg vet hvordan det går med denne felles bekjente, som nå er helt forsvunnet. Hva  kan ha skjedd?

Send henne en melding på tlf og spør hvordan det går? Lenge siden sist, «ser» deg ikke lenger på some, har du flyttet?

Anonymkode: cad37...ceb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere venner som har slettet sosiale medier fordi de ikke orker å sammenligne livet sitt med andres og slippe presset som sosiale medier fører med seg. Dersom du ikke har tlfnr, adresse eller e-post og heller ikke kan finne det ville jeg spurt noen som kjenner henne om kontaktinfo. Feks den felles venninnen. Dersom Informasjonen ikke er tilgjengelig så tenker jeg at hun kanskje ikke vil at noen skal ta kontakt nå.

Hun vet mindre enn meg fordi hun spør etter henne hver gang vi møtes. 

Det som er rart, er at selv om hun er vekke fra Facebook, så har ikke antall venner på fb sunket. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Send henne en melding på tlf og spør hvordan det går? Lenge siden sist, «ser» deg ikke lenger på some, har du flyttet?

Anonymkode: cad37...ceb

Har ikke nummeret lengre da jeg skifta telefon og nummer selv og har uansett ikke hatt kontakt på flere år. Er bare rart se. Folk som bare forsvinner. Og man lurer på om alt er bra med de.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har blokket deg. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du googler henne og sjekker 1881 eller gule sider, kan det jo hende du finner ut av noe.  Hun bør jo finnes der hvis det ikke er noe alvorlig galt. Og hvis du ikke finner noe som helst, vil hun ikke bli funnet, eller kan ha dødd.

Du kan jo ringe jobben hennes også og spørre etter henne, men da bør det være noe du faktisk vil henne, ikke bare at du er nysgjerrig.

Anonymkode: fe56c...739

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har en venn du ikke har hatt kontakt med på 5år. Også lurer du på hvorfor hun kutter ut alt av some.  Ikke engang nr hennes gidder du å søke opp. Men skrive om det her , kan du. Tenker dette ikke er ditt bord å lure på. Det må bli noen SV hennes nermeste som har oversikt 

Anonymkode: 09f92...83b

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har blokket deg. 

Fullt mulig, men undres da på hvorfor, da vi ikke hadde noe usnakket.

AnonymBruker
Skrevet

Du har en venn du ikke har hatt kontakt med på 5år. Også lurer du på hvorfor hun kutter ut alt av some.  Ikke engang nr hennes gidder du å søke opp. Men skrive om det her , kan du. Tenker dette ikke er ditt bord å lure på. Det må bli noen SV hennes nermeste som har oversikt 

Anonymkode: 09f92...83b

Nummeret er søkt opp, men var ikke noe å finne. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du googler henne og sjekker 1881 eller gule sider, kan det jo hende du finner ut av noe.  Hun bør jo finnes der hvis det ikke er noe alvorlig galt. Og hvis du ikke finner noe som helst, vil hun ikke bli funnet, eller kan ha dødd.

Du kan jo ringe jobben hennes også og spørre etter henne, men da bør det være noe du faktisk vil henne, ikke bare at du er nysgjerrig.

Anonymkode: fe56c...739

Nei jeg kommer aldri til å ringe omkring sånn. Bare lurer på hvorfor. 

AnonymBruker
Skrevet

Du virker mer nysgjerrig enn bekymret 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...