Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg tok for et par dager siden en angrepille av type ellaone. Har tatt den tidligere, men ikke følt på noe særlig av symptomer sann egentlig. Denne gangen derimot så mistet jeg heelt hodet! Jeg fikk plutselig tidenes sinneutbrudd mot samboer sann helt ut av det blå og kjente at bare hele kroppen ristet og brystet var tungt. I starten tenkte jeg ikke litt over at det kunne ha med angrepillen å gjøre, men har i etterkant grublet fært over hvor i alle dager det kom fra. Det var ekstreme flommer med følelser i form av sinne, frustrasjon, irritasjon og tristhet, og i etterkant har jeg følt meg helt tom. Lurer derfor på om noen har opplevd det samme før? og om det kunne vær en «hormonoverdose» da det er veldig individuelt

hvor mye hormoner en har fra før av også? Føler meg liksom fortsatt sliten og gåen etter episoden, og er helt flat i mooden🥲 

Anonymkode: 99d4d...ff5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som det er angrepille som er skyld i dette. Var du ruset når du hadde ubeskyttet samleie?

Anonymkode: eba50...407

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan skyldes en blanding av at dette er en pille med mye hormoner, samt psykisk reaksjon på å ta angrepille. Ønsker du egentlig barn innerst inne, og ville ikke ta angrepillen feks? Indre konflikter som man ikke håndterer kan vise seg i slike utbrudd. 

Anonymkode: d4c09...453

AnonymBruker
Skrevet

Kan definitivt være angrepillen. Det er en massiv dose hormoner og det kommer litt an på hvor man selv er i syklusen også hvordan man reagerer.

Anonymkode: 7362c...03d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...