AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #21 Skrevet 25. juli 2022 Min sov i babynest i bedside crib de første månedene. Og i sprinkelseng med soveslange etter det. Babynest anbefales ikke av LUB ut fra et føre-var prinsipp: det fins ikke forskning som viser det er verken trygt eller utrygt med tanke på krybbedød. Men her i Sverige fikk jeg det anbefalt både på barsel og fra helsesøster. Svøping som flere foreslår her anbefales vel heller ikke. Anonymkode: 7f1d1...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #22 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 8.52): Min sov i babynest i bedside crib de første månedene. Og i sprinkelseng med soveslange etter det. Babynest anbefales ikke av LUB ut fra et føre-var prinsipp: det fins ikke forskning som viser det er verken trygt eller utrygt med tanke på krybbedød. Men her i Sverige fikk jeg det anbefalt både på barsel og fra helsesøster. Svøping som flere foreslår her anbefales vel heller ikke. Anonymkode: 7f1d1...6f7 Samme her, her i Sverige hadde de kun babynest på barsel. Utrolig trangt for meg, far og baby i sengene, men 😆 Denne var dog mye lavere i kanten. Anonymkode: 17962...e40
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #23 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 24.7.2022 den 19.38): I alle dager... Hvorfor så hissig? Anonymkode: 378be...9a7 «Hva er det som gjør at du tror alle babyer er som din» - derfor! Anonymkode: 17962...e40
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #24 Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 24.7.2022 den 19.42): At ditt barn har ligget fint i sprinkelseng er helt irrelevant for meg. Alle barn er ikke like. Mitt barn mistrives i sprinkelseng, punktum. At du banner og er hissig i svarene dine hjelper ikke hverken meg eller barnet. Leste litt om dette i sted. Det kan kanskje fungere så skal forsøke det. Vi har også bestilt en svøpepose for å se om det kan være løsningen. Da blir det kanskje mindre klabb og babb med å pakke henne inn slik at hun ikke våkner av det slik hun gjør når vi svøper med teppe - ts Anonymkode: 1b891...863 Du skrev ikke ett eneste sted i HI at babyen ikke vil ligge i sprinkelseng, da.... Anonymkode: 17962...e40
Eplejuice123 Skrevet 26. juli 2022 #25 Skrevet 26. juli 2022 Alle mine begynte i babynest når de sov på dagen, og så flytta jeg den over i senga til babyen. Sprinkel. Når de ble for store lå de i senga, og de var på en måte vant til det... Jeg vil heller ha ungen ved siden av meg i en armlengde, enn oppi senga. Jeg er redd de skulle dette ut, få min dyne over, at jeg rulla over. Nei, grøss Jeg synes det er veldig godt å få "god" søvn uten unger i senga, sjekket jevnlig på de instinktivt et par ganger gjennom natten lell. Er ikke artig med en kavende 1 åring, osv. I senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå