AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #1 Skrevet 24. juli 2022 Altså, det er ingenting galt i å være homofil eller snakke med homofile, men var ute på byen i kveld og vi var flere heterofile menn som snakka med en dame som høyst sannsynlig er heterofil, men på et tidspunkt valgte hun å flytte seg til en mann som trolig er homofil, som jeg fikk en homofil-følelse for på et tidlig tidspunkt, som tok på meg på en homofil måte 😑 Hun nevnte at hun hadde booka et hotellrom og jeg lurte på om det kanskje var et tegn på interesse. Hun får neppe med seg han homofile dit i hvert fall. Anonymkode: a046a...58b
Jr.Garcon Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Altså, det er ingenting galt i å være homofil eller snakke med homofile, men var ute på byen i kveld og vi var flere heterofile menn som snakka med en dame som høyst sannsynlig er heterofil, men på et tidspunkt valgte hun å flytte seg til en mann som trolig er homofil, som jeg fikk en homofil-følelse for på et tidlig tidspunkt, som tok på meg på en homofil måte 😑 Hun nevnte at hun hadde booka et hotellrom og jeg lurte på om det kanskje var et tegn på interesse. Hun får neppe med seg han homofile dit i hvert fall. Anonymkode: a046a...58b Kanskje han var bifil. Noen damer liker menn som har seg med menn for så å ha seg med de. 1
Gjest ti10 Skrevet 24. juli 2022 #3 Skrevet 24. juli 2022 Kanskje hun syntes dere andre var for pågående og rett og slett syntes det var mer behagelig å snakke med han som var homofil? For å slippe sjekkingen deres? Hvis det er flere menn sammen med en pen dame, blir det gjerne til at alle mannfolkene skal overgå hverandre i å imponere dama, og det kan lett bli ganske slitsomt. Jeg tror hun ville være i fred.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #4 Skrevet 24. juli 2022 Man kan snakke med folk uten å ha sex med de senere. Og 4 hours ago, AnonymBruker said: som jeg fikk en homofil-følelse for på et tidlig tidspunkt, som tok på meg på en homofil måte 😑 Jaha? Kanskje han ikke mente å ta på deg på en homofil måte, og det er DU som ikke klarer å se hvem som er homofil eller hetero? Anonymkode: 8adaf...2f8 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #5 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså, det er ingenting galt i å være homofil eller snakke med homofile, men var ute på byen i kveld og vi var flere heterofile menn som snakka med en dame som høyst sannsynlig er heterofil, men på et tidspunkt valgte hun å flytte seg til en mann som trolig er homofil, som jeg fikk en homofil-følelse for på et tidlig tidspunkt, som tok på meg på en homofil måte 😑 Hun nevnte at hun hadde booka et hotellrom og jeg lurte på om det kanskje var et tegn på interesse. Hun får neppe med seg han homofile dit i hvert fall. Anonymkode: a046a...58b Sier mest om hvordan du/dere oppførte dere. Hun var neppe intressert i sex med noen som helst. Damer er som oftest ute for å ha det gøy, snakke med folk, få nye bekjentskaper. Da er det like greit å snakke med en som er homo, da slipper hun det maset. Anonymkode: e696e...411 2 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #6 Skrevet 24. juli 2022 Hun ville bare prate, uten å bli sjekka opp. Dette burde dere lære av. Det er menn som går på byen for å sjekke, damer går ikke på byen for å bli sjekket opp (som oftest ihvertfall). Anonymkode: e75e8...954 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #7 Skrevet 24. juli 2022 Jeg har en relativt god gaydar. Trekkes ofte mot homofile på byen, vet ikke hvorfor, jeg er vel litt "fag hag". Det er jo som andre her sier, da slipper man å bli lagt an på, det er noe befriende med å henge med menn som ikke vil ligge med en. Samtidig går det jo an å ta feil også. Vært på byen med venninner som har hoppet på homofile menn og trodd de hadde kjangs 😅 De sier jo at man har mer draget jo mindre desperat man virker, sånn at homofile menn og til dels menn i forhold tiltrekker seg mer kvinner enn en kåt guttegjeng som er ute etter å få seg noe. Anonymkode: 24af9...205 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #8 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Man kan snakke med folk uten å ha sex med de senere. Og Jaha? Kanskje han ikke mente å ta på deg på en homofil måte, og det er DU som ikke klarer å se hvem som er homofil eller hetero? Anonymkode: 8adaf...2f8 Snakket med en kompis om dette i dag, og han følte også at det var noe der. Bifil, minst. Kompisen sa at han prøvde å unngå vedkommende pga dette. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sier mest om hvordan du/dere oppførte dere. Hun var neppe intressert i sex med noen som helst. Damer er som oftest ute for å ha det gøy, snakke med folk, få nye bekjentskaper. Da er det like greit å snakke med en som er homo, da slipper hun det maset. Anonymkode: e696e...411 Sier absolutt ingenting om hvordan vi oppførte oss. Ingen som var pågående eller masete på noe vis. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun ville bare prate, uten å bli sjekka opp. Dette burde dere lære av. Det er menn som går på byen for å sjekke, damer går ikke på byen for å bli sjekket opp (som oftest ihvertfall). Anonymkode: e75e8...954 Ingenting å lære noe av. Står ingenting om at noen prøvde å sjekke henne opp. Anonymkode: a046a...58b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #9 Skrevet 24. juli 2022 Kanskje hun kjente ham og ville ha en god samtale med en bekjent. Anonymkode: e02ae...81d 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #10 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Snakket med en kompis om dette i dag, og han følte også at det var noe der. Bifil, minst. Kompisen sa at han prøvde å unngå vedkommende pga dette. Sier absolutt ingenting om hvordan vi oppførte oss. Ingen som var pågående eller masete på noe vis. Ingenting å lære noe av. Står ingenting om at noen prøvde å sjekke henne opp. Anonymkode: a046a...58b Vel, noe var det i alle fall som gjorde at hun ikke hadde lyst til å snakke med dere lenger, men heller ville snakke med ham. Anonymkode: c844c...0fd 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #11 Skrevet 24. juli 2022 Merker nesten aldri om noen er homofile jeg, og hadde jeg vært singel i dag, hadde jeg ikke turt å sjekke opp noen som helst… Anonymkode: 7417d...a1b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #12 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingenting å lære noe av. Står ingenting om at noen prøvde å sjekke henne opp. Anonymkode: a046a...58b Du skriver automatisk at hun ikke får han med på hotellrommet. Viser at du tenker sjekking. Anonymkode: e75e8...954 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #13 Skrevet 25. juli 2022 Det er ikke alle homofile som er så synlig homofile, så vanskelig å vite. Anonymkode: 646a6...d89 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #14 Skrevet 25. juli 2022 Jeg foretrekker å snakke med homofile når jeg er på byen. Blir mye mer avslappet stemning når jeg vet at han snakker med meg fordi vi har en interessant samtale, og ikke fordi han innerst inne ønsker å sjekke meg opp. Anonymkode: 577d6...242 1
Matas Skrevet 26. juli 2022 #15 Skrevet 26. juli 2022 Tråden er ryddet for diskriminerende innhold. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #16 Skrevet 26. juli 2022 Dame her. Jeg har ikke peiling på om en mann er homofil eller ikke med mindre han er svært feminin (og selv da kan jeg jo ta feil) eller sier det rett ut. Anonymkode: dd17c...336
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #17 Skrevet 27. juli 2022 På siden av saken, men om kvinner skjønner om menn er homofile? Jeg er homofil, sjekkes opp av kvinner hele tiden, dessverre aldri av menn. De jeg har fortalt at jeg er homofil til er alle sjokkerte, jøss, du som er så maskulin... Men ikke bare det, da jeg vokste opp hadde jeg tre kompiser, som jeg hadde litt eller mye sex med, to sa de var homofile, men ikke turde stå frem, en sa han var bifil. Alle tre er i dag gift med kvinner og har barn. Gjennom tenårene kunne de ikke få nok pikk. Jeg vet jo da jeg har rundet førti selv at man ikke har den samme ekstreme sexlysten lengre, men lurer veldig på om spesielt han ene av dem er utro. Med menn. Vi hadde sex nesten daglig. Vi er bare «Facebook» venner som voksne, møtte han ene tilfeldig på byen og mens kona bad om bord sa han, nevn for guds skyld ikke noe om oss den gang. Jobbet også i sportsbutikk med en hel femi gutt som det selvsagt også ble sex med på lageret og i kjelleren hele tiden. Var så deilig på 90-tallet før det ble videoovervåking... Han elsket å gi meg blowjobs på loftet og kom noen opp mens vi hang opp varer på loftet (andre etasjen ble kalt loftet...) knirket det godt i trappa så man rakk å få utstyret ned i joggebuksa og han fikk tørket seg godt rundt munnen... Uansett, også han er gift med flere barn. Kona hans skulle vist hvor mange ganger jeg har staket opp den halsen... At fire kåte tenåringer som hadde så mye homsesex er blitt hetero, neppe. Og tre av dem er ganske feminine. Anonymkode: 880c1...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå