Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forleden kom jeg på besøk til en venninne og der satt det også en annen dame. Vet du ikke hvem jeg er?, sa hun. For første gang i mitt liv gadd jeg ikke late som, og sa at, nei, jeg aner ikke hvem du er. Hun ble fornærmet. 

Vanlig reaksjon fra meg på sånt er å si noe sånn som at jeg er litt usikker, det er jo noe kjent med deg osv. Og så late som om jeg husker når identiteten "avsløres", enda jeg faktisk ikke husker personen.

Jeg innbiller meg at "late som"-metoden er den vanligste, men hva bruker egentlig folk å gjøre? Og hadde du blitt fornærmet hvis noen sa de ikke husket deg?

Anonymkode: 50fbb...412

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt ann på i hvilken setting dere har møttes før. Hvor mange ganger. Pratet dere sammen, 2 min, 2 timer? Osv osv

Anonymkode: 9baa1...e3a

Skrevet

Jeg møtte på ei som jobba på skolen jeg gikk på barneskolen. Husker henne godt, å syntes at hun var en hyggelig dame. Men navnet? Det tar jeg desverre ikke igjen, da hun ikke var så mye i min klasse. 

Jeg sier nei, om jeg faktisk ikke husker. Kan si at jeg kjenner igjen fjeset, om jeg faktisk gjør det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kommer jo helt ann på i hvilken setting dere har møttes før. Hvor mange ganger. Pratet dere sammen, 2 min, 2 timer? Osv osv

Anonymkode: 9baa1...e3a

Hadde aldri pratet med henne, men vokste opp på samme sted (liten by, der "alle kjenner alle") og hun gikk ett år under meg på skolen. 

Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde aldri pratet med henne, men vokste opp på samme sted (liten by, der "alle kjenner alle") og hun gikk ett år under meg på skolen. 

Hun kan ikke forvente at du skal huske henne., når du i  tillegg aldri har pratet med henne, noen blir fornærmet for de merkeligste ting. 

Endret av Athena Catalina
AnonymBruker
Skrevet

Dolk som tror de er lokal kjente og alle vet hvem de er.. 

møtte ei dame for noen år siden, hun er bygdas dronning.. jeg jobbet i den bygda en liten periode, og hun bare: vet du ikke hvem jeg er?? Nei sa jeg… hun ble helt lammet.. jammen vi bor jo på den største gården her, på toppen her o det største huset.. 

for et naut! Går rundt å tror at hun er noe.. aldri sett dama før 

Anonymkode: 4071f...bd8

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid sagt rett ut at jeg ikke husker/vet, hvis jeg ikke gjør det. Orker ikke ev. vikle meg inn i noe pga at jeg skulle fake at jeg husker vedkommende. Man kan ikke gå rundt å huske alle og en hver, hvis de ikke har hatt en relevans på noen måte. Det er ingen av oss som er viktigere eller mindre viktige her i livet. Tullete, selvopptatte mennesker.

Anonymkode: 6cdbe...315

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...