Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spennende å følge med på VM. Gleder meg til finalen i stavkonkurransen! Stort sett veldig kode kommentatorer på nrk, men får gnagsår i ørene av Christina. Hun er veldig kunnskapsrik, men hun prater altfor mye og gjentar seg selv. Skulle ønske hun kunne være stille 50% av tiden. Hva synes dere om utøvere og kommentatorer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempegøy med VM, synd det snart er over.

Jeg kan skjønne at NRK ønsket en yngre, kvinnelig kommentator, men for meg holder det egentlig med Post og Rodal.  Christina snakker og snakker, men blir i overkant ivrig.  Hun er tidlig i sin kommentatorkarriere, så noen startvansker må være lov, men jeg synes ikke hun er blitt spesielt mye bedre enn hun var under sine aller første sendinger.

Da er det verre med NRK sin produksjon.  Spesielt de tekniske øvelsene blir stemoderlig behandlet.  Er det virkelig nødvendig med alle disse intervjuene og reportasjene?  Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg hørte intervjuene om stafettveksling eller de bortkomne stavene til tikjemperen.  Alt dette fyllstoffet trengs ikke, spesielt ikke når mesterskapet primært går om natta, norsk tid.  Gidder man å være våken, er man kanskje over snittet interessert i friidrett og da er det aktiv idrett man er interessert i, ikke "nå går vi til tribunen" for femtende gang under stavkvalifiseringen.

Anonymkode: db493...05a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...