CheapChampagne Skrevet 19. november 2005 #1 Skrevet 19. november 2005 Kjøpte en genser på HM idag som jeg angrer på. Hvis jeg leverer den tilbake får jeg da tilgodelapp eller pengene tilbake?
Gjest 1111 Skrevet 19. november 2005 #2 Skrevet 19. november 2005 Det kommer ann på hvor lenge det er siden du kjøpte den. Mest sannsynligvis får du pengene tilbake hvis det er mindre enn en uke siden du kjøpte den.
CheapChampagne Skrevet 19. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2005 Kjøpte den idag. Står ingenting på kvitteringa om jeg får penger eller tilgodelapp tilbake, bare at den må byttes innen 10dager..
*Ariel* Skrevet 19. november 2005 #5 Skrevet 19. november 2005 Hvis du har med kvitteringen og har lappen på plagget framdeles. Uten kvittering, men med lapp -> tilgodelapp Uten lapp -> ingen bytting
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 19. november 2005 #6 Skrevet 19. november 2005 H&M har automatisk deponering ; ) 7 dager mot kvittering..
Søtpotita Skrevet 19. desember 2005 #8 Skrevet 19. desember 2005 Kan ein få tilgodelapp dersom ein byttar inn ei bukse, men har mista kvitteringa? Er 10 dagar sidan den er kjøpt. Har forsatt lapp på, og er ikkje brukt (har kun ligget i posen.)
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #9 Skrevet 19. desember 2005 Jeg fikke tilgodelapp under tvil da jeg ikke hadde kvittering. De måtte ringe opp butikksjefen. Generelt er HM veldig gode på kundeservice. har f.eks aldri hatt problemer ved reklamasjon.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #10 Skrevet 19. desember 2005 Får man byttet presanger? Da har man jo ikke kvittering.Og prisen er som regel klippet bort. Fikk en genser på bursdagen min for to dager siden, som jeg gjerne skulle byttet i en kul topp....
*Ariel* Skrevet 19. desember 2005 #11 Skrevet 19. desember 2005 Kan ein få tilgodelapp dersom ein byttar inn ei bukse, men har mista kvitteringa? Er 10 dagar sidan den er kjøpt. Har forsatt lapp på, og er ikkje brukt (har kun ligget i posen.) ← Uten kvittering skal du ikke ha noe problem med å få tilgodelapp. Alt står og faller på om lappen er på plagget eller ikke.
Gjest HM ansatt:) Skrevet 20. desember 2005 #12 Skrevet 20. desember 2005 Hei...her er saken:) 10 dagers åpent kjøp mot kvittering. Bytterett i en mnd. så lenge lappen henger på plagget. Vi bytter ikke undertøy(truser, boxere) Selv om prisen er klippet bort, så henger jo fremdeles strekkoden på, men vil anbefale alle som kjøper gaver om å be om å få et klistremerke som man kan klister over prisen, når en kjøper presanger Håper dette hjalp:)
Søtpotita Skrevet 20. desember 2005 #13 Skrevet 20. desember 2005 Takk for svar Eg fekk tilgodelapp idag utan noko problem
Ephemera Skrevet 25. desember 2005 #14 Skrevet 25. desember 2005 Jeg har en sort topp fra H&M som har ligget i posen siden jeg kjøpte den. Det er sikkert en måned siden jeg kjøpte den også. Prøvde den på igår, men fant da ut at jeg ikke likte den. Og i det samme jeg prøvde den på, reiv jeg av lappen... Så da er jeg vel "lost"?? Skulle så gjerne ha byttet den... Jeg har kvitteringen og lappen, men lappen henger altså ikke på....
Gjest Virvel Skrevet 25. desember 2005 #15 Skrevet 25. desember 2005 Det er jo bare å prøve, det... Jeg har fått byttet en topp uten kvittering og med lappen i løsvekt ved siden av! (Det var en gave, og lappen hadde allerede falt av da jeg fikk den.)
Ephemera Skrevet 25. desember 2005 #16 Skrevet 25. desember 2005 Det er jo bare å prøve, det... Jeg har fått byttet en topp uten kvittering og med lappen i løsvekt ved siden av! (Det var en gave, og lappen hadde allerede falt av da jeg fikk den.) ← Ja. Kanskje jeg skal prøve? Tenkte å si at jeg hadde fått den i gave. Jeg har klippet bort prisen på lappen og kan legge den pent ved Mener å ha sett endel klær uten lapper på stativene på H&M? Kunne f.eks. ha tenkt meg (enda) et undertøysett isteden... Kanskje det hjelper litt hvis jeg er villig til å finne noe annet der og da også - isteden for å be om tilgodelapp?
*Ariel* Skrevet 25. desember 2005 #17 Skrevet 25. desember 2005 Det hjelper veldig. Og klær uten lapp som henger på stativene er ofte blitt sånn etter prøving osv. Grunnen til at vi helst vil at lappen skal henge på ved bytting er at det er en liten ekstra sikkerhet i at plagget ikke er brukt. Men med lapp ved siden av og kvittering skal det nok gå helt fint med bytting.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #18 Skrevet 26. desember 2005 Hei...her er saken:) 10 dagers åpent kjøp mot kvittering. Bytterett i en mnd. så lenge lappen henger på plagget. Vi bytter ikke undertøy(truser, boxere) Selv om prisen er klippet bort, så henger jo fremdeles strekkoden på, men vil anbefale alle som kjøper gaver om å be om å få et klistremerke som man kan klister over prisen, når en kjøper presanger Håper dette hjalp:) ← BH da? Fikk en bh til jul å så har jeg så å si akkurat samme fra førav..
lillesky Skrevet 26. desember 2005 #19 Skrevet 26. desember 2005 Bher med lappen på byttes. Men ikke truser.
Dagensdiva Skrevet 27. desember 2005 #20 Skrevet 27. desember 2005 Jeg pleier ikke å ta imot varer når lappen ikke henger på. Det håper jeg dere andre heller ikke gjør. Da har man jo ingen garanti for at plagget ikke er brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå