AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Alt jeg spiser og drikker renner ut igjen etter en matforgiftning tirsdag. I snitt 15 turer på do i døgnet, også 1-2 ganger om natten. Følger alle regler og drikker bare forsiktig modell/Farris og litt Biola. Prøver å spise litt kylling og ris og ristet loff. Allmenntilstanden er ok, men er selvfølgelig slapp og energiløs pga dehydrering. Drikker en spesiell drikk for å balansere elektrolyttene. Leser at en ikke trenger å gå til legen dersom diaré er eneste symptom, men etter så mage dager knapt uten næring, kan det ikke være helsefarlig selv om jeg, er ung og frisk ellers? Hva ville dere gjort? Anonymkode: b0351...afb 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #2 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt jeg spiser og drikker renner ut igjen etter en matforgiftning tirsdag. I snitt 15 turer på do i døgnet, også 1-2 ganger om natten. Følger alle regler og drikker bare forsiktig modell/Farris og litt Biola. Prøver å spise litt kylling og ris og ristet loff. Allmenntilstanden er ok, men er selvfølgelig slapp og energiløs pga dehydrering. Drikker en spesiell drikk for å balansere elektrolyttene. Leser at en ikke trenger å gå til legen dersom diaré er eneste symptom, men etter så mage dager knapt uten næring, kan det ikke være helsefarlig selv om jeg, er ung og frisk ellers? Hva ville dere gjort? Anonymkode: b0351...afb Men hvis du ikke får i deg nok mat og drikke, og det har gått flere dager,så må du kontakte lege. Har det ikke blitt noe bedre siden det begynte? Du har ikke feber? Ring og hør med legevakta, i morgen tidlig, du❤️ Anonymkode: 141ea...c05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå