Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 11år eldre. Jeg vet vi kommer til å kose.. Er dette ekkelt? Null fremtid iallefall?  🙈👻 Jeg er singel og har vel ikke noe å tape. 

Anonymkode: 2d0d8...426

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor fant du han? 

Anonymkode: b00ca...080

AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt er vel feil ord. Hva ser du etter? Langvarig eller "sommergøy"?

Anonymkode: a93d9...856

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er 11år eldre. Jeg vet vi kommer til å kose.. Er dette ekkelt? Null fremtid iallefall?  🙈👻 Jeg er singel og har vel ikke noe å tape. 

Har dere datet fra før eller chattet såpass mye at du vet litt om hva HAN vil?

Høres  ut som du selv bare er utr etter en sommerflørt da.

Mannen min var forøvrig rumdt 25 år jeg traff ham og jeg er 12 år eldre enn ham. Det var kjærlighet ved første blikk. Vi har vært sammen i mange år nå og har barn sammen.

Stor aldersforskjell andre veien er jo nærmest på moten for tiden får jeg inntrykk av og mannen og jeg liker å kalle oss ‘trendsettere’’😄

Anonymkode: 4b227...d93

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvor fant du han? 

Anonymkode: b00ca...080

Jeg traff han på en dating side. MEN vi har noen felles bekjente, jeg har en fetter som er i hans kompisgjeng, pluss at min tidligere kjæreste har en sønn på hans alder og de kjenner hverandre. 🙈 

Aner ikke om dette forblir en flørt eller hva. Vi er bare veldig nyskjerrige på hverandre. Nå ser jeg "litt yngre" ut enn 34. Trener masse. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en eks da vi var i samme alder som dere. Var sammen i mange år.

Skal ha meg frabedt å høre at det skulle vært ekkelt.

Anonymkode: e36aa...09e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg møtte en eks da vi var i samme alder som dere. Var sammen i mange år.

Skal ha meg frabedt å høre at det skulle vært ekkelt.

Anonymkode: e36aa...09e

Godt å høre, virkelig. Takk:) er bare så mye fordommer om "eldre" kvinner som meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Good 4 u. Kos deg👍🏻

Anonymkode: f44e5...ff7

Skrevet

Så da er han 23 og du 34? 

Er det framtid? Kanskje, men det er større sannsynlighet at det forblir en sommerflørt pga hans mentale alder. 

23 år gamle gutter er ikke akkurat kjent for å være modne. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (1 time siden):

Så da er han 23 og du 34? 

Er det framtid? Kanskje, men det er større sannsynlighet at det forblir en sommerflørt pga hans mentale alder. 

23 år gamle gutter er ikke akkurat kjent for å være modne. 

Vet, er nettopp derfor jeg følte jeg går på en unggutt her. Han er voksen i alder, men litt umoden i hodet. Lurer på om 23åringer liker modne damer. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis enorm forskjell i modenhet.

Anonymkode: fd2eb...478

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal det være ekkelt?! Han synes tydeligvis ikke du er ekkel når han kommer hjem til deg.. 

Anonymkode: 59a79...b87

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor skal det være ekkelt?! Han synes tydeligvis ikke du er ekkel når han kommer hjem til deg.. 

Anonymkode: 59a79...b87

Nei han har vært hos meg et døgn nå. Ble sex tre ganger da🤪 Aner ikke hvordan det blir i dagene fremover nå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei han har vært hos meg et døgn nå. Ble sex tre ganger da🤪 Aner ikke hvordan det blir i dagene fremover nå. 

Da har han fått det han var ute etter.

Anonymkode: e4a45...860

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2022 den 0.38):

Jeg traff han på en dating side. MEN vi har noen felles bekjente, jeg har en fetter som er i hans kompisgjeng, pluss at min tidligere kjæreste har en sønn på hans alder og de kjenner hverandre. 🙈 

Aner ikke om dette forblir en flørt eller hva. Vi er bare veldig nyskjerrige på hverandre. Nå ser jeg "litt yngre" ut enn 34. Trener masse. 

Vil du hans kjønnssykdommer? Ikje la deg bruke,  det ender opp med hjertesorg, ikke sex før du er gift 

Anonymkode: 0c255...86a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...