Gå til innhold

Lottoen idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan forklare litt med utdypende for meg hva dette med "Du kan vinne med kun ett tall" idag er? Det må da være et "catch" (hake) med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel noe sånn som at etter den vanlige trekningen så trekker de et tall til, og av alle de som har det tallet trekkes det ut 5 vinnere som får en mill. hver. ;)

Skrevet
Det er vel noe sånn som at etter den vanlige trekningen så trekker de et tall til, og av alle de som har det tallet trekkes det ut 5 vinnere som får en mill. hver. ;)

Jepp.Håper jeg er en av de fem :ler:

Skrevet

Hva er tidsfristen på å tippe på lotto'n? Fire eller seks?

Skrevet

Innbiller meg at det er seks.

Skrevet

Det er klokka seks, ja. Om 31 minutter løper jeg og leverer min kupong. ;) Tipper de kommer til å ha god omsetning i dag. Jeg leverer hver lørdag, og som dere sikkert skjønner.....ja jeg lever i trua enda. :ler:

Skrevet

Saeria, du må få deg en 5-ukers kupong. ;)

Og du er ikke den eneste som lever i trua nei.... :ler:

Skrevet

Må man være registrert spille for å vinne da,på ekstra trekningen mener jeg?

Skrevet

Jeg tror ikke det. Jeg spilte i dag, og spiller egentlig aldri, men har et sånt spillerkort. Sa hva jeg skulle ha, og det virket som om jeg hadde fått det selv om jeg ikke hadde kommet på det kortet i siste øyeblikk. Men det er jo litt sent nå da ;)

Skrevet

Såvidt jeg vet går det an å spille uregistrert på alt unntatt joker'n.

Skrevet

Jeg hadde veldig mange "2 rette..."... :forvirret:

Farmor skulle ringe om hun vant, men det har hun ikke gjort...

Skrevet

Glemte å sjekke kupongen i går.

Får ta det når jeg kommer hjem i ettermiddag. ;)

Skrevet

De ringte ikke meg fra Norsk Tipping .. så det ble opplagt ikke den store fevinsten :tristbla: (tror ikke det ble noen smågevinster heller - om jeg ikke har blingset på noe tall)

Skrevet

Jeg hadde det ekstra tallet de trakk ut, men hørte aldri noe, så da vant jeg vel ikke da.... what a surprise.. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...