Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er noen av dere med på "Mor og barn undersøkelsen"? Jeg er med og holdt på å få sjokk da jeg fikk tilsendt det første brevet, det var enormt mye å svare på! Foreløbig har jeg ikke kommet lenger i prosjektet enn første innlevering, så jeg lurer jo på om det er like mye å svare på hver eneste gang. Noen som vet?

Jeg synes for øvrig dette er et flott prosjekt, så jeg skal forsøke å henge med til siste slutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk også tilsendt de papirene og syns det var så innmari mange teite spørsmål at jeg droppa den.

Har sett de andre svarskjemaene og det er like mye på alle, så vidt jeg husker hvertfall :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan blir man med på denne undersøkelsen?

Skrevet

Du får automatisk tilbud om det når du er gravid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, ikke automatisk. Det er ikke alle sykehus eller regioner som er med i dette prosjektet, men dersom ditt sykehus er med, får du automatisk forespørsel.

Skrevet

Jeg fikk skjema to og tre, de er ikke så omfattende, hvordan de er etter du har født barnet vet jeg ikke, barnet mitt døde.

Jeg mener at jordmor sendte med meg undersøkelsen etter den første konsultasjonen. spørr henne hvis du lurer på noe. Mannen min ble også med, det syntes jeg var fint. forhåpentligvis vil de få noe ut av denne undersøkelsen og selv om det kanskje ikke vil hjelpe mine barn så synes jeg det er greit og være med, skal jo ha barnebarn og sånt seinere.

Skrevet

hei jo jeg er også med i mor og barn undersøgelsen og det samme er kæresten bortset fra at han vil ikke levere blodprøve da han har skræk for nåle og det var helt i orden, jeg har kun fået de første papire at svare på og der er mange spørgsmål men tenk hvordan det kan hjelpe andre gravide på et sere tidspunkt så det er fint at være med og det tager nu ikke mere en en lille halv times tid at svare på alle de spørgsmål og ingen kan vel sige at de ikke har en halvtimes tid i overskud til at svare, jeg personligt synes det er et super procekt så jeg vil sige til alle som er ny gravide endelig bli med jo flere vi er jo bedre bliver resutatet.

lykke til vidre

Gjest Anonymous
Skrevet

Det tar litt mer enn en halvtime da... Jeg brukte to timer på de to første skjemaene som kom første gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...