Gå til innhold

Vært med en mann som har shamet meg seksuelt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært med en mann som har dratt opp min seksuelle fortid hele tiden, i alle mulige settinger, selv om han har hatt 5 ganger så mange partnere som meg og har gjort mye mer grisete ting enn meg. Han har også vært utro masse. 

Før han hadde jeg greit forhold til sex, men han har gjort alt han kan for å ødelegge for meg og ødelegge selvbildet mitt og selvfølelsen mine. Han har påført meg masse skam og han er i det hele tatt den mest hykleriske personen jeg noensinne har møtt. Han er den mest egoistiske personen jeg noensinne har møtt.

Hvordan kommer man seg videre? 😞 

Anonymkode: 99b99...612

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slett og blokk?

Anonymkode: eb10e...477

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slett, blokk, ta en tur på byen, møt en ny og hyggelig mann som gir deg komplimenter. 

Anonymkode: b6a22...086

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor bryr du deg hva han har å si?

• Liker 3
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Slett, blokk, ta en tur på byen, møt en ny og hyggelig mann som gir deg komplimenter. 

Anonymkode: b6a22...086

Støtter denna! Finnes nok av de :)

AnonymBruker
Skrevet

Håper du har dumpet ham for godt? Det er et tegn på personlighetsforstyrrelse at han holder på sånn, så vær glad du kom deg vekk! 

Anonymkode: 474e5...434

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er en person som ødelegger og er slem mot deg er nok svaret enkelt. Samtidig skal det kanskje noe til for å klare det, og kanskje er det noe ved egen adferd en egentlig ikke er komfortabel med og burde endre, uavhengig av hvor hyklersk og kjip vedkommende er? Om en overhodet ikke skammer seg eller har noe å skamme seg over bør vel slik oppførsel være lett å avfeie og gå videre fra? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vært med en mann som har dratt opp min seksuelle fortid hele tiden, i alle mulige settinger, selv om han har hatt 5 ganger så mange partnere som meg og har gjort mye mer grisete ting enn meg. Han har også vært utro masse. 

Før han hadde jeg greit forhold til sex, men han har gjort alt han kan for å ødelegge for meg og ødelegge selvbildet mitt og selvfølelsen mine. Han har påført meg masse skam og han er i det hele tatt den mest hykleriske personen jeg noensinne har møtt. Han er den mest egoistiske personen jeg noensinne har møtt.

Hvordan kommer man seg videre? 😞 

Anonymkode: 99b99...612

Jeg har erfaring med en like stor dust. 

På toppen av det hele så var det "galt" i hans øyner at jeg som kvinne skulle ta initiativ til sex,  for det er horete og tegn på svak kontroll på lystene sine.  Den tiden jeg holdt ut måtte jeg nøye meg med sex 2-3 ganger uken,  som for meg var å være på sexsult/sex-slankeren. Liksom hva faen. 

Anonymkode: 7b048...ffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...