AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Hei hva er andres erfaringer med Moe minilager i Trondheim avd. fossegrenda? Forsøkt å nå de på flere ulike kanaler. Jeg fornyet opprinnelig lagerperioden min i sommer. Tidligere har de gått for visa når de har tatt betaling men nå i sommer fikk jeg beskjed over messenger at vipps var den måten man kunne betale med. Jeg har ikke en mobil som søtter google så jeg måtte ut å skaffe ny mobil så jeg kunne begynne å betale med vipps. Jeg fikk senere beskjed fra automatisk svar fra betalingssystemet dems at de ikke kunne trekke beløpet. Jeg tok kontakt igjen og fortalte at det ikke var blitt belastet konto (det har vært dekning på konto). Fikk siden en sms om at de ikke hadde kunnet belaste konto. Ga de beskjed og de svarte med at det så ut som det var betalt. Spurte siden om jeg da kunne se bort ifra sms og epost ang manglende betaling og trusler om inkasso. Det kunne jeg. Men det viste seg å ikke stemme. Da jeg skulle sjekke lageret ikveld fikk jeg ikke tilgang. Sjekket min side og da stod det plutselig kanselert. Har sendt de nye meldinger på messenger men forventer ikke svar fra de. Hva gjør man i en sånn situasjon? Anonymkode: b402a...c6b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2 Skrevet 25. juli 2022 Jeg har fått svar fra de og de sier det er betalt. Dette kan jeg se selv også inne på mine transaksjoner. Men alikevel står det at det avsluttes30.juli. Har også prøvd andre fremgangsmåter de har fortalt meg for å få tilgang til lageret, men det fungerer ikke. Fortsatt stressa Anonymkode: b402a...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå