AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Vet at man ikke skal søke medisinske råd her, men spør likevel i tilfelle noen har opplevd lignende. Jeg har vært kraftig forkjølet med feber, vond hals, tørrhoste og ekstremt mye snørr i en uke nå.Var til legen i går og vedkommende mente at basert crp målingen var dette en virusinfeksjon og jeg fikk beskjed om å bare gå hjem og hvile. Og her ligger jeg med feber, hodepine, grusom hoste og ingen tegn på bedring. Har aldri opplevd å ha feber så lenge. Ikke en gang når jeg hadde corona. Kan det likevel være st jeg har bihulebetennelse eller annet som krever antibiotika til tross for at crp tyder på virusinfeksjon? Anonymkode: 258b7...009 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 Har du vondt i bihulene da? Uansett så krever ikke bihulebetennelse antibiotikabehandling, men går over av seg selv. Anonymkode: f5812...cc7
klarinetta Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vet at man ikke skal søke medisinske råd her, men spør likevel i tilfelle noen har opplevd lignende. Jeg har vært kraftig forkjølet med feber, vond hals, tørrhoste og ekstremt mye snørr i en uke nå.Var til legen i går og vedkommende mente at basert crp målingen var dette en virusinfeksjon og jeg fikk beskjed om å bare gå hjem og hvile. Og her ligger jeg med feber, hodepine, grusom hoste og ingen tegn på bedring. Har aldri opplevd å ha feber så lenge. Ikke en gang når jeg hadde corona. Kan det likevel være st jeg har bihulebetennelse eller annet som krever antibiotika til tross for at crp tyder på virusinfeksjon? Anonymkode: 258b7...009 ....og det er da ikke corona denne gangen? Du skriver ikke at du har testet for det, men skulle jo tro det i disse dager. Du får høre på legen, men jeg skjønner hvor frustrerende det er! God bedring 🌷🌼 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du vondt i bihulene da? Uansett så krever ikke bihulebetennelse antibiotikabehandling, men går over av seg selv. Anonymkode: f5812...cc7 Bihulebetennelse er noe av det jævligste jeg har hatt. Har covid nå og kan ikke sammenlignes. Når jeg hadde bihule betennelse så hadde vondt over alt. Stemmen min hørtest ut som batman å jeg ble sliten av å bare være på mobilen. Tok en uke eller mer for meg til å bli helt frisk. Anonymkode: 1722d...359
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #5 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vet at man ikke skal søke medisinske råd her, men spør likevel i tilfelle noen har opplevd lignende. Jeg har vært kraftig forkjølet med feber, vond hals, tørrhoste og ekstremt mye snørr i en uke nå.Var til legen i går og vedkommende mente at basert crp målingen var dette en virusinfeksjon og jeg fikk beskjed om å bare gå hjem og hvile. Og her ligger jeg med feber, hodepine, grusom hoste og ingen tegn på bedring. Har aldri opplevd å ha feber så lenge. Ikke en gang når jeg hadde corona. Kan det likevel være st jeg har bihulebetennelse eller annet som krever antibiotika til tross for at crp tyder på virusinfeksjon? Anonymkode: 258b7...009 Hvis du fortsatt har feber på mandag, så ville jeg dratt til lege igjen! Ring legevakta, hvis du blir enda dårligere nå i helga❤️ Anonymkode: 728c2...11c 1
Blue Berry Skrevet 24. juli 2022 #6 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vet at man ikke skal søke medisinske råd her, men spør likevel i tilfelle noen har opplevd lignende. Jeg har vært kraftig forkjølet med feber, vond hals, tørrhoste og ekstremt mye snørr i en uke nå.Var til legen i går og vedkommende mente at basert crp målingen var dette en virusinfeksjon og jeg fikk beskjed om å bare gå hjem og hvile. Og her ligger jeg med feber, hodepine, grusom hoste og ingen tegn på bedring. Har aldri opplevd å ha feber så lenge. Ikke en gang når jeg hadde corona. Kan det likevel være st jeg har bihulebetennelse eller annet som krever antibiotika til tross for at crp tyder på virusinfeksjon? Anonymkode: 258b7...009 Antibiotika hjelper ikke mot virus, kun bakterielle infeksjoner. God bedring
EXIA Skrevet 24. juli 2022 #7 Skrevet 24. juli 2022 Ts her.Tusen takk for svar alle sammen. Har testet negativt på covid, så det må bære noe annet. Har ligger våken halve natta pga hoste:/
EXIA Skrevet 24. juli 2022 #8 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bihulebetennelse er noe av det jævligste jeg har hatt. Har covid nå og kan ikke sammenlignes. Når jeg hadde bihule betennelse så hadde vondt over alt. Stemmen min hørtest ut som batman å jeg ble sliten av å bare være på mobilen. Tok en uke eller mer for meg til å bli helt frisk. Anonymkode: 1722d...359 Måtte du ha antibiotika?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #9 Skrevet 24. juli 2022 Har du tatt noe for å bli bedre da? Passer du på å spise og drikke? Anonymkode: 52d09...a23
Maestro Skrevet 24. juli 2022 #10 Skrevet 24. juli 2022 Hadde samme greia. Starta med forskjølet, så kom hoste og litt feber. Hangla lenge, så kom det en skikkelig runde med syk utmattelse. Gjor vondt i legger og føtter, uten grunn. Hosta som et helvete, til jeg spydde. Så reiste jeg på leir, testa meg for corona flere ganger før avreise. Var fin på leir men tørrhoste. Så på vei hjem ble jeg skit dårlig. Høy feber, klarte ikke og svelge og dundrende hodeverk. Ekstra kjekt og sitte på flyplassen i 7 timer sammenlagt med venting på fly, for så forsinket fly til kansellert fly og sto i en evighet for og få hotell.. Når jeg endelig kom meg hjem, rett til lege. Hadde crp på 120, å fikk pencilin. Og halsen ble bedre, men dårlig og plutselig var lymfene mine på halsen drit svære og sykt vonde. Til legen igjen. Fikk smertestillende og hostesaft på resept. Mye hvile og sånn så gikk lymfene inn igjen. Hoster fortsatt. Ikke like ille,.men nok at det er plagsomt 🫤
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #11 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vet at man ikke skal søke medisinske råd her, men spør likevel i tilfelle noen har opplevd lignende. Jeg har vært kraftig forkjølet med feber, vond hals, tørrhoste og ekstremt mye snørr i en uke nå.Var til legen i går og vedkommende mente at basert crp målingen var dette en virusinfeksjon og jeg fikk beskjed om å bare gå hjem og hvile. Og her ligger jeg med feber, hodepine, grusom hoste og ingen tegn på bedring. Har aldri opplevd å ha feber så lenge. Ikke en gang når jeg hadde corona. Kan det likevel være st jeg har bihulebetennelse eller annet som krever antibiotika til tross for at crp tyder på virusinfeksjon? Anonymkode: 258b7...009 Hvis du får antibiotika, går bihulebetennelse over på sju dager. Hvis du ikke får antibiotika, tar det ei hel uke. Anonymkode: e9443...95e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #12 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bihulebetennelse er noe av det jævligste jeg har hatt. Har covid nå og kan ikke sammenlignes. Når jeg hadde bihule betennelse så hadde vondt over alt. Stemmen min hørtest ut som batman å jeg ble sliten av å bare være på mobilen. Tok en uke eller mer for meg til å bli helt frisk. Anonymkode: 1722d...359 Jepp, det kan være helt jævlig om man får det skikkelig. Men det går over av seg selv. Anonymkode: f5812...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå