AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Del Skrevet 23. juli 2022 Huttemegtu hvor jeg gruer meg til engelsk premier league start. Med et evig Haaland mas i norsk media. (Burde ikke KG ha en egen kategori for media/SoMe?) Anonymkode: 5a3c1...6fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Del Skrevet 23. juli 2022 Har vel "rampelys-forumet" da. men hele det hullet der er vel for mer eller mindre patetiske rosa-bloggere eller andre Internett-kjendiser. Anonymkode: f4c01...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #3 Del Skrevet 24. juli 2022 Enig. Ekstremt uinteressant. Sjekket VG nå. Mon tro om det fortsatt er krig i Europa? 🙄 Anonymkode: 31a4c...c2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #4 Del Skrevet 24. juli 2022 Er vel bedre å ha fokus på noen som har litt skils enn alle influenserfolka/b-kjendiser. Jeg holdt meg våken for å se debuten hans med scoring nå i natt. Jeg leser likevel ikke alle artikler om han, men forstår at alle medier vil ha en bit av han. Føler det blir litt Jantelov å boikotte en 22 åring som elsker å spille fotball og har råd til å gjøre alt han vil. Anonymkode: 67276...447 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 24. juli 2022 #5 Del Skrevet 24. juli 2022 Unner han personlig suksess, men ikke at laget gjør det bra. Helt utrolig at Norge har verdens beste spiss i fotball! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #6 Del Skrevet 24. juli 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Enig. Ekstremt uinteressant. Sjekket VG nå. Mon tro om det fortsatt er krig i Europa? 🙄 Anonymkode: 31a4c...c2e Så da er den de(t) eneste man skal skrive om? Anonymkode: 5b135...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #7 Del Skrevet 25. juli 2022 Jeg er selv fra Bryne og er superstolt over Haaland, selv om jeg personlig ikke kjenner han eller familien. Men at en jærbu fra Bryne kan få så mye oppmerksomhet fra verdenspressen er helt fantastisk utrolig. Kan aldri få nok av Haaland❤️ Anonymkode: bb7ab...a88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #8 Del Skrevet 25. juli 2022 Haaland har det minst medievennlige trynet jeg har sett, jeg klarer ikke å se på det. Anonymkode: ea7d6...ade 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #9 Del Skrevet 25. juli 2022 Jeg tar Haaland-hysteri over Solskjær any day. Møkk lei av Manchester United i norsk media Anonymkode: 461ea...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #10 Del Skrevet 25. juli 2022 Er det en person? Et lag? Et keramikkselskap? Anonymkode: 117da...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #11 Del Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det en person? Et lag? Et keramikkselskap? Anonymkode: 117da...579 Porselen vase Anonymkode: a8b0c...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #12 Del Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 21.13): Huttemegtu hvor jeg gruer meg til engelsk premier league start. Med et evig Haaland mas i norsk media. (Burde ikke KG ha en egen kategori for media/SoMe?) Anonymkode: 5a3c1...6fc Vi burde ha en egen kategori for fotball/annen idrett, slik at all prat om Haaland og andre idrettsstjerner kan samles der (istedenfor at det spres på mange andre kategorier). Anonymkode: bdc86...a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #13 Del Skrevet 25. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi burde ha en egen kategori for fotball/annen idrett, slik at all prat om Haaland og andre idrettsstjerner kan samles der (istedenfor at det spres på mange andre kategorier). Anonymkode: bdc86...a2e Det pleide å være en egen kategori for sport, men det var lite aktivitet der. Anonymkode: ab9eb...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå