AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Slike til å ha inni garderobeskap, ser de har mange ulike kurver men ingen stativ? Finnes det stativ som passer til kurvene de har? Håper på tips her Anonymkode: 718f4...d83
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Slike til å ha inni garderobeskap, ser de har mange ulike kurver men ingen stativ? Finnes det stativ som passer til kurvene de har? Håper på tips her Anonymkode: 718f4...d83 Tror de er utsolgt, jeg sjekket i juni og fant ikke størrelsen jeg skulle ha på stativ. Snakket med kundeservice på chat og de sa de hadde leveringsproblemer på de Anonymkode: f8720...2d8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 Tusen takk for svar! Det gir mening ja, finner de ikke i det hele tatt på siden så tenkte de kanskje var utgått. Hadde håpet å kunne "bygge på" det jeg allerede har, men da får jeg finne noe lignende som fungerer Anonymkode: 718f4...d83
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 De har hatt leveringsproblemer lenge - jeg flyttet i mars og skulle ha da, la de til overvåking siden de ikke hadde riktig størrelse inne, og har fått kjøpt nå rett før sommeren Anonymkode: a0cc3...d0a
Spell Skrevet 24. juli 2022 #5 Skrevet 24. juli 2022 Det har vært leveringsproblemer veldig lenge nå, ja. Da vi skulle ha i fjor høst/vinter ble alt på finn.no også tatt med en gang, eller solgt til "blodpris". Vi fikk til slutt tak i noen, men hadde ikke betalt så mye for det samme ellers. Da hadde ikke folk tatt de imot gratis en gang tror jeg. Gamle, slitne og begynt å ruste, spesielt i skinnene. Så må nok få skaffet noen andre når det ikke lenger er mangelvare. Vi passer på at tekstiler holder seg unna rusten, og skinnene er smurt, men de er fortsatt litt trege. Ikke så mye jeg tenker over lenger, men kjedelig at det fortsatt er mangel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå