AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Samboeren min har en kompisgjeng på 5 stk og jeg har møtt flere av de + damene deres i bursdag og sommerfester ifjor. Det ene paret skal ha sommerfest neste helg men har ikke invitert meg, men alle de andre kjærestene. Så ved en tilfeldighet i mai (?) at samboeren min trykket skal på arrangementet på Facebook. Jeg er ikke venn med alle på Facebook så tenkte at det kanskje var derfor de ikke hadde lagt meg til. Nå er det nøyaktig en uke til og samboeren min har fortsatt ikke nevnt noe. Arrangementet på Facebook er offentlig så jeg har vært inne og snoket 😅 Der legger de som arrangerer ut bilder av værmelding, innkjøp og drikkevarer og diverse. Samboeren min har trykket ja på arrangementet så han får jo varsel når noen poster noe der.. Han er ekstremt konfliktsky så jeg tror ikke han tør å nevne at jeg ikke er bedt. Jeg vil ikke nevne det heller, men har spurt han om vi skal finne på noe til helgen og da er han veeeldig unnvikende. Vet ikke hvorfor jeg ikke er bedt heller, jeg har blitt invitert av samme gjengen til «alt» før. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 668eb...89f 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 23. juli 2022 Men herregud han må manne seg opp her! Tenker han liksom å la deg sitte hjemme? Anonymkode: 39bb8...e97 48 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 Enten tar de det for gitt at å invitere han betyr at dere begge er invitert. Eller så synes de bare rett og slett at du er slitsom å være rundt og ikke har lyst å ha deg der. Sitte å gruble over ting som det her er uansett helt tullete. Anonymkode: 9b636...72d 15 2
Festlig Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 Hvorfor ikke spørre han ????? Skjønner ikke denne stadig voksende befolkningen av konfliktskye mennesker. Hvordan greier dere å finne ut av hverdagene deres ? 40 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Skrevet 23. juli 2022 Han har møtt de omtrent ukentlig, så hvis en av de hadde sagt «ta med dama, hun er også selvfølgelig bedt» så hadde han sagt det med en gang Anonymkode: 668eb...89f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 Nok et dysfunksjonelt forhold uten kommunikasjon...at dere gidder. Anonymkode: 1da0a...94c 41 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #7 Skrevet 23. juli 2022 Jeg hadde tatt det som en selvfølge at jeg også var invitert. Blir samboeren min invitert på noe, så er vi som regel invitert som et par. Dere høres kanskje gange unge ut, siden du ikke klarer å prate ordentlig med han? Anonymkode: b8689...e3c 10
visp Skrevet 23. juli 2022 #8 Skrevet 23. juli 2022 Jeg hadde ikke klart å være stille om noe sånt; det er jo samboeren din. Stikk nå hull på byllen og få dette opp på bordet! 15 1
Strange Doll Skrevet 23. juli 2022 #9 Skrevet 23. juli 2022 Be han spør de? Kanskje de rett og slett har glemt å legge deg til på arrangementet 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #10 Skrevet 23. juli 2022 Spør no rett ut? Si no bare "du, såg på et offentlig arrangement at du skal på sommerfest i helgen. Er det sånn at jeg ikke er invitert eller hva skjer?" Anonymkode: 688d5...930 30 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #11 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 668eb...89f Som voksne mennesker i et normalt parforhold så spør man partneren hva som skjer. Anonymkode: 2bb16...f09 17 3
godfisk Skrevet 23. juli 2022 #12 Skrevet 23. juli 2022 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Be han spør de? Kanskje de rett og slett har glemt å legge deg til på arrangementet Det samme tenker jeg. Fb-arrangementet er sikkert opprettet av noen ts ikke er venner med, og så har ts blitt glemt. 3
Strange Doll Skrevet 23. juli 2022 #13 Skrevet 23. juli 2022 godfisk skrev (Akkurat nå): Det samme tenker jeg. Fb-arrangementet er sikkert opprettet av noen ts ikke er venner med, og så har ts blitt glemt. Ja, er jo innmari lett for.
klarinetta Skrevet 23. juli 2022 #14 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Samboeren min har en kompisgjeng på 5 stk og jeg har møtt flere av de + damene deres i bursdag og sommerfester ifjor. Det ene paret skal ha sommerfest neste helg men har ikke invitert meg, men alle de andre kjærestene. Så ved en tilfeldighet i mai (?) at samboeren min trykket skal på arrangementet på Facebook. Jeg er ikke venn med alle på Facebook så tenkte at det kanskje var derfor de ikke hadde lagt meg til. Nå er det nøyaktig en uke til og samboeren min har fortsatt ikke nevnt noe. Arrangementet på Facebook er offentlig så jeg har vært inne og snoket 😅 Der legger de som arrangerer ut bilder av værmelding, innkjøp og drikkevarer og diverse. Samboeren min har trykket ja på arrangementet så han får jo varsel når noen poster noe der.. Han er ekstremt konfliktsky så jeg tror ikke han tør å nevne at jeg ikke er bedt. Jeg vil ikke nevne det heller, men har spurt han om vi skal finne på noe til helgen og da er han veeeldig unnvikende. Vet ikke hvorfor jeg ikke er bedt heller, jeg har blitt invitert av samme gjengen til «alt» før. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 668eb...89f Kan det være at alle de andre er venner på FB men ikke du, så det var unødvendig å skrive "ta med følge"? Også glemte de å nevne unntaket? Kjip følelse, ser den. Men gubben din må faktisk sende en mld og oppklare, fordi han lurer. Mannfolk legger lite i slike spørsmål. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #15 Skrevet 23. juli 2022 Han har ikke nevnt det for deg, hvorfor ikke foreslå å gjøre noe annet den dagen, og se hva han svarer? Anonymkode: 43bf4...3d4 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #16 Skrevet 23. juli 2022 Skjønner meg ikke hvordan dere klarer å holde et forhold når dere ikke engang klarer å snakke sammen. Anonymkode: ebcdb...4a9 17 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #17 Skrevet 23. juli 2022 Klarer du ikke å kommunisere med kjæresten din? Spør han. Dersom dere ikke klarer å prate sammen lurer jeg på hvordan forholdet deres utvikler seg. Anonymkode: 7d75d...498 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #18 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har ikke nevnt det for deg, hvorfor ikke foreslå å gjøre noe annet den dagen, og se hva han svarer? Anonymkode: 43bf4...3d4 Ts har jo gjort det. Å han er bare unnvikende i svaret Anonymkode: 8456b...f4e
Gjest Anonyme-meg Skrevet 23. juli 2022 #19 Skrevet 23. juli 2022 Spør han om du er invitert på denne festen også. God kommunikasjon er helt nødvendig for å ha et godt forhold.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #20 Skrevet 23. juli 2022 De har garantert bare glemt deg eller tenkt at det er en selvfølge når han er invitert. Herre min, det er voksne mennesker, sånt gjøres jo ikke med vilje! Anonymkode: 43f1d...fb3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå