Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har en kompisgjeng på 5 stk og jeg har møtt flere av de + damene deres i bursdag og sommerfester ifjor. Det ene paret skal ha sommerfest neste helg men har ikke invitert meg, men alle de andre kjærestene. Så ved en tilfeldighet i mai (?) at samboeren min trykket skal på arrangementet på Facebook. Jeg er ikke venn med alle på Facebook så tenkte at det kanskje var derfor de ikke hadde lagt meg til. Nå er det nøyaktig en uke til og samboeren min har fortsatt ikke nevnt noe. Arrangementet på Facebook er offentlig så jeg har vært inne og snoket 😅 Der legger de som arrangerer ut bilder av værmelding, innkjøp og drikkevarer og diverse. Samboeren min har trykket ja på arrangementet så han får jo varsel når noen poster noe der.. Han er ekstremt konfliktsky så jeg tror ikke han tør å nevne at jeg ikke er bedt. Jeg vil ikke nevne det heller, men har spurt han om vi skal finne på noe til helgen og da er han veeeldig unnvikende. Vet ikke hvorfor jeg ikke er bedt heller, jeg har blitt invitert av samme gjengen til «alt» før. 

Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 668eb...89f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enten tar de det for gitt at å invitere han betyr at dere begge er invitert. Eller så synes de bare rett og slett at du er slitsom å være rundt og ikke har lyst å ha deg der. 

Sitte å gruble over ting som det her er uansett helt tullete.

Anonymkode: 9b636...72d

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor ikke spørre han ????? 
Skjønner ikke denne stadig voksende befolkningen av konfliktskye mennesker. 
Hvordan greier dere å finne ut av hverdagene deres ? 

• Liker 40
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Han har møtt de omtrent ukentlig, så hvis en av de hadde sagt «ta med dama, hun er også selvfølgelig bedt» så hadde han sagt det med en gang

AnonymBruker
Skrevet

Nok et dysfunksjonelt forhold uten kommunikasjon...at dere gidder.

Anonymkode: 1da0a...94c

• Liker 41
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt det som en selvfølge at jeg også var invitert. Blir samboeren min invitert på noe, så er vi som regel invitert som et par. 

Dere høres kanskje gange unge ut, siden du ikke klarer å prate ordentlig med han?

Anonymkode: b8689...e3c

• Liker 10
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å være stille om noe sånt; det er jo samboeren din. Stikk nå hull på byllen og få dette opp på bordet!

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Be han spør de? Kanskje de rett og slett har glemt å legge deg til på arrangementet 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør no rett ut? 

Si no bare "du, såg på et offentlig arrangement at du skal på sommerfest i helgen. Er det sånn at jeg ikke er invitert eller hva skjer?" 

Anonymkode: 688d5...930

• Liker 30
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva hadde dere gjort? 

Som voksne mennesker i et normalt parforhold så spør man partneren hva som skjer.

Anonymkode: 2bb16...f09

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Be han spør de? Kanskje de rett og slett har glemt å legge deg til på arrangementet 

Det samme tenker jeg. Fb-arrangementet er sikkert opprettet av noen ts ikke er venner med, og så har ts blitt glemt.

• Liker 3
Skrevet
godfisk skrev (Akkurat nå):

Det samme tenker jeg. Fb-arrangementet er sikkert opprettet av noen ts ikke er venner med, og så har ts blitt glemt.

Ja, er jo innmari lett for. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Samboeren min har en kompisgjeng på 5 stk og jeg har møtt flere av de + damene deres i bursdag og sommerfester ifjor. Det ene paret skal ha sommerfest neste helg men har ikke invitert meg, men alle de andre kjærestene. Så ved en tilfeldighet i mai (?) at samboeren min trykket skal på arrangementet på Facebook. Jeg er ikke venn med alle på Facebook så tenkte at det kanskje var derfor de ikke hadde lagt meg til. Nå er det nøyaktig en uke til og samboeren min har fortsatt ikke nevnt noe. Arrangementet på Facebook er offentlig så jeg har vært inne og snoket 😅 Der legger de som arrangerer ut bilder av værmelding, innkjøp og drikkevarer og diverse. Samboeren min har trykket ja på arrangementet så han får jo varsel når noen poster noe der.. Han er ekstremt konfliktsky så jeg tror ikke han tør å nevne at jeg ikke er bedt. Jeg vil ikke nevne det heller, men har spurt han om vi skal finne på noe til helgen og da er han veeeldig unnvikende. Vet ikke hvorfor jeg ikke er bedt heller, jeg har blitt invitert av samme gjengen til «alt» før. 

Hva hadde dere gjort? 

Kan det være at alle de andre er venner på FB men ikke du, så det var unødvendig å skrive "ta med følge"? Også glemte de å nevne unntaket? 

Kjip følelse, ser den. Men gubben din må faktisk sende en mld og oppklare, fordi han lurer. Mannfolk legger lite i slike spørsmål.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke nevnt det for deg, hvorfor ikke foreslå å gjøre noe annet den dagen, og se hva han svarer?

Anonymkode: 43bf4...3d4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner meg ikke hvordan dere klarer å holde et forhold når dere ikke engang klarer å snakke sammen.

Anonymkode: ebcdb...4a9

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Klarer du ikke å kommunisere med kjæresten din? Spør han. 

Dersom dere ikke klarer å prate sammen lurer jeg på hvordan forholdet deres utvikler seg.

Anonymkode: 7d75d...498

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har ikke nevnt det for deg, hvorfor ikke foreslå å gjøre noe annet den dagen, og se hva han svarer?

Anonymkode: 43bf4...3d4

Ts har jo gjort det. Å han er bare unnvikende i svaret

Anonymkode: 8456b...f4e

Gjest Anonyme-meg
Skrevet

Spør han om du er invitert på denne festen også. 

God kommunikasjon er helt nødvendig for å ha et godt forhold.

AnonymBruker
Skrevet

De har garantert bare glemt deg eller tenkt at det er en selvfølge når han er invitert. Herre min, det er voksne mennesker, sånt gjøres jo ikke med vilje!

Anonymkode: 43f1d...fb3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...