AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Av livmorhalsen. Har nettopp fylt 25, og tenker jo tidligere jo bedre. Men jeg fødte for fire måneder siden og tenker fortsatt med skrekk på fødselslegen som røska i livmorhalsen min under riene og hvor jævlig vondt det var. Tror jeg spyr om jeg må oppleve noe som i det hele tatt minner om den følelsen igjen. Hva kan jeg forvente? Anonymkode: bb870...6c1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 Hvorfor må du ta celleprøve akkurat nå? Jeg følte også for å «frede» underlivet en god stund etter fødsel. Anonymkode: 9c918...e24 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor må du ta celleprøve akkurat nå? Jeg følte også for å «frede» underlivet en god stund etter fødsel. Anonymkode: 9c918...e24 Vil vel forsikre meg om at alt er bra der nede. Mistet onkelen min til kreft for et år siden, og siden det har jeg vært litt ekstra bekymret for helserelaterte ting. Og så anbefales det jo at man tar den hvert tredje år etter man har fylt 25. Anonymkode: bb870...6c1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 Du kan godt vente noen måneder. Anonymkode: 9c918...e24
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Skrevet 23. juli 2022 Var du ikke på 6 ukers kontroll? Men da blødde du ka skje enda. Nei, celleprøve er smertefritt. Kjenner det ikke. Fødsel og pirking i livmorhalsen er en million ganger verre. ikke noe å grue seg for. Men du kan fint si til legen at du kvier deg litt og be han være forsiktig Anonymkode: 07c78...108
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var du ikke på 6 ukers kontroll? Men da blødde du ka skje enda. Nei, celleprøve er smertefritt. Kjenner det ikke. Fødsel og pirking i livmorhalsen er en million ganger verre. ikke noe å grue seg for. Men du kan fint si til legen at du kvier deg litt og be han være forsiktig Anonymkode: 07c78...108 Takk for svar, det var betryggende. Var på seksukerskontroll jo, men det var bare en samtale. Hadde ingen plager, så da sjekket hun meg ikke. Anonymkode: bb870...6c1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #7 Skrevet 24. juli 2022 Celleprøve gjør ikke vondt i det hele tatt. Jeg er livredd smerte, men gikk helt fint. Anonymkode: e1fdf...c41
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #8 Skrevet 24. juli 2022 Celleprøve er null stress. Kjente så vidt at noe «nappet» meg der. Det finnes ikke noe skummelt med det å hele seansen er ferdig på et øyeblikk kunne tatt celleprøve daglig liksom 😅 er andre ting som er verre Anonymkode: e3d8e...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå