Laura80 Skrevet 24. juli 2022 #21 Del Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er derfor han har tilbudt seg å gjøre det på meg, slik at jeg slipper å stå opp av senga for å hente termometeret. Anonymkode: d0814...02e De fleste har det under hodeputa eller på nattbordet … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 24. juli 2022 #22 Del Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jo, men er jo mest nøyaktig i rumpa? Anonymkode: d0814...02e Har alltid målt i skjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 24. juli 2022 #23 Del Skrevet 24. juli 2022 "Du er ikke klar for å bli mor før du kan ta tempen på deg selv» var det noen som sa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisada Skrevet 24. juli 2022 #24 Del Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, det kan godt hende at det er derfor han foreslo det. Kan ikke si at jeg har veldig mye imot å prøve? 🤔 Litt rart er det jo, men det gjør jo ikke vondt, så hvorfor ikke la han forsøke? Ville dere latt han gjøre det på dere? Anonymkode: d0814...02e NEEEEEEEEEEEEI, mannen din har en fetish på rumpehull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #25 Del Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Lurer på hvordan folk fikk til å lage barn før i tiden uten å stikke temp måler oppi rattata.. Anonymkode: b715a...e03 Mja. De pulte og krysset fingrene? Leste du HI eller? De har prøvd lenge, ergo på tide å trappe opp innsatsen, synes du ikke? Det var selvfølgelig noen folk som ikke fikk det til i gamle dager også, men det er jo flere og flere som strever med å unnfange nå til dags. Å finne ut når (og hvorvidt) eggløsningen skjer er fornuftig, så finner man ut om man faktisk bommer på den. Anonymkode: dcb71...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #26 Del Skrevet 24. juli 2022 Ronketråd??? Anonymkode: b3e33...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #27 Del Skrevet 24. juli 2022 Sofakona skrev (15 timer siden): www.ovusense.com Jeg brukte denne. Dette er et lite egg du har inni deg mens du sover. Så kobler du den opp mot telefon din når du står opp. Og du vil etter vært få et skjema. Den vil etterhvert forteller deg når du vil få eggløsning og når du har hat det. Men denne slipper du å ta temperaturen med engang du står opp og på samme tid. For det er viktig om du skal bruke vanlig temp måler..da må du måle samme tidspunkt hver morgen før du står opp av sengen. Hvordan fikk du bestilt denne? Det står ikke at de leverer til Norge? Anonymkode: fb5b7...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 24. juli 2022 #28 Del Skrevet 24. juli 2022 Når mannen har en fetish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. juli 2022 #29 Del Skrevet 24. juli 2022 Vaginalt er like nøyaktig som rektalt, så vil anbefale det. Veldig raskt, enkelt og greit. Termometer kan ligge ved siden av sengen. Flere har minne og pipelyd når den er ferdig, så da trenger man ikke åpne øynene tidlig en gang (kjekt på helg). Ville ikke involvert mannen i selve tempingen, er vel ingen grunn til det..? Min mann var dog litt interessert i resultatene i starten - se på charten, statistikk og sånt. Men utover det de første prøvemånedene så var han ikke involvert i tempingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå