Gå til innhold

Dere som måler basaltemperatur (rektalt) daglig for å finne eggløsningstidspunkt, måler dere selv eller lar partner gjøre det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 
Jeg er prøver. Jeg har prøvd å bli gravid lenge, uten hell. Vi har derfor startet med å måle basaltemperatur for å stadfeste eggløsning. Siden rektalt er mest nøyaktig har jeg gått for dette. Nå tilbyr mannen seg å måle på meg, men er litt skeptisk. Det kjennes litt rart, men samtidig er det jo ikke egentlig noe i veien for at han skal gjøre det på meg. Gjør dere det selv, eller har dere en partner som gjør det på dere?

Anonymkode: d0814...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hjelpes, aldri i verden at jeg hadde latt han gjøre det🤣 

Men hver sine lyster😆

Anonymkode: 04cbe...b06

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville ikke latt en partner gjøre det. Du kjenner jo best selv når man treffer riktig. Hvorfor vil han gjøre det? 

Anonymkode: ea0d3...b08

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.ovusense.com

Jeg brukte denne. Dette er et lite egg du har inni deg mens du sover. Så kobler du den opp mot telefon din når du står opp. Og du vil etter vært få et skjema. Den vil etterhvert forteller deg når du vil få eggløsning og når du har hat det.

Men denne slipper du å ta temperaturen med engang du står opp og på samme tid.

For det er viktig om du skal bruke vanlig temp måler..da må du måle samme tidspunkt hver morgen før du står opp av sengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette har ingenting med fornuft å gjøre 🤪

Anonymkode: 9e91e...eb1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Sofakona skrev (1 minutt siden):

www.ovusense.com

Jeg brukte denne. Dette er et lite egg du har inni deg mens du sover. Så kobler du den opp mot telefon din når du står opp. Og du vil etter vært få et skjema. Den vil etterhvert forteller deg når du vil få eggløsning og når du har hat det.

Men denne slipper du å ta temperaturen med engang du står opp og på samme tid.

For det er viktig om du skal bruke vanlig temp måler..da må du måle samme tidspunkt hver morgen før du står opp av sengen. 

Det er derfor han har tilbudt seg å gjøre det på meg, slik at jeg slipper å stå opp av senga for å hente termometeret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ehhhh….WTF??!?!! Hvorfor i alle dager skulle han gjøre det?? 

Anonymkode: c33a0...086

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er derfor han har tilbudt seg å gjøre det på meg, slik at jeg slipper å stå opp av senga for å hente termometeret. 

Så legg det på nattbordet? Uansett har det neppe mye å si om du går til badet. Og hvorfor i alledager kan du ikke gjøre det selv? Høres ganske sært ut🙈

Anonymkode: 04cbe...b06

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Henter han en pose som du kan ha brukte bind i også?

Anonymkode: 2933e...b52

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville gjort det selv. Ha den på nattbordet og ha på fast alarm, hvis det er helg og du vil sove lengre er det bare å ta temp til fast tid også sove videre.

Anonymkode: 275a8...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alvorlig talt, er dere så lite løsningsorientert? Holder det ikke at han henter det til deg, må han fysisk føre det opp i endetarmen din? 

Anonymkode: 9e927...86c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har han litt interesse av det? Typ tenner på analsex egentlig men har ikke turt å ta det opp og nå dukket det opp en passende anledning til å få borti.

Neida. Men jeg tror at jeg målte i skjeden faktisk🤔

Anonymkode: dcb71...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg har jo ikke noen problemer med at han putter vibratorer, penis og butpluggs oppi der, så hvorfor ikke ett termometer...det er litt cringe når jeg tenker på det, men sånn rasjonelt sett er det jo ingen forskjell på ett termometer og en butplugg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer på hvordan folk fikk til å lage barn før i tiden uten å stikke temp måler oppi rattata..

Anonymkode: b715a...e03

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samboer? Eh nei, det blir for rart altså. Jeg spør alltid naboparet om de kan gjøre det.

Anonymkode: 18f27...085

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kan ikke dette måles under tunga da? 

Anonymkode: 8902b...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har han litt interesse av det? Typ tenner på analsex egentlig men har ikke turt å ta det opp og nå dukket det opp en passende anledning til å få borti.

Neida. Men jeg tror at jeg målte i skjeden faktisk🤔

Anonymkode: dcb71...7b4

Ja, det kan godt hende at det er derfor han foreslo det. Kan ikke si at jeg har veldig mye imot å prøve? 🤔 Litt rart er det jo, men det gjør jo ikke vondt, så hvorfor ikke la han forsøke?

Ville dere latt han gjøre det på dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Samboer? Eh nei, det blir for rart altså. Jeg spør alltid naboparet om de kan gjøre det.

Anonymkode: 18f27...085

Naboparet 😂 Det er vel enda rarere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kan ikke dette måles under tunga da? 

Anonymkode: 8902b...723

Jo, men er jo mest nøyaktig i rumpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...