Gå til innhold

Mensen spm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mensen for noen dager siden. 1 dag helt vanlig.. de to neste dagene ingenting, 3 og 4 dag bare fosser det nedover beina og utover gulvet. Store geleklumper og helt jævlig. 
ringte legevakta og de sa at det er bare normalt. 
mer ikke gravid heller. 
kunne få noen tab som stoppet blødningen, men jeg vil avvente da jeg tenker at blodet må jo ut. 
noen som har opplevd liknende? 
bruker aldri blø noe særlig, har normal til liten mens 

Anonymkode: dd592...82e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nesten som det stoppet opp og hoper seg opp i livmoren din. Kan det være en spontanabort? Ellers ingen god forklaring på hvorfor du opplever plutselig endret blødning. For meg er det du beskriver normalt, men det er vel ikke relevant. Endring i medisiner kanskje? 

Anonymkode: a8bf4...536

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes ut som en spotanabort faktisk når det renner ned bena. Uff håper det går bra.

Anonymkode: 9124d...846

AnonymBruker
Skrevet

Opplevd det en gang, men da hadde jeg kobberspiral. Tok den ut etter det og har aldri opplevd det siden. Ødela jo senga da det plutselig begynte å renna da jeg satte meg opp en morgen.

Anonymkode: 7fa68...897

Gjest Ghostface
Skrevet

Jeg blødde mye og gikk til lege, ble henvist til gynekolog og ble  påvist endometriose. Misforstå meg ikke, påstår ikke at du har det, men greit å gå til legen da det er så mye som du sier at  det er.

AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (3 timer siden):

Jeg blødde mye og gikk til lege, ble henvist til gynekolog og ble  påvist endometriose. Misforstå meg ikke, påstår ikke at du har det, men greit å gå til legen da det er så mye som du sier at  det er.

Har aldri hatt det før, og har heller ingen smerter. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hørtes ut som en spotanabort faktisk når det renner ned bena. Uff håper det går bra.

Anonymkode: 9124d...846

Er ikke gravid. Mannen har sterilisert seg for mange år siden, og jeg bruker p piller mot pms, så er ganske safe der.. 

ikke blødd noe i kveld. Tampongen var nesten tørr da jeg tok den ut.. helt rart hele greia 

AnonymBruker
Skrevet

Kan være myomer, men er selvsagt helt umulig å si. Bestill deg time til fastlegen

Anonymkode: 36f5e...cc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...