AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Fikk mensen for noen dager siden. 1 dag helt vanlig.. de to neste dagene ingenting, 3 og 4 dag bare fosser det nedover beina og utover gulvet. Store geleklumper og helt jævlig. ringte legevakta og de sa at det er bare normalt. mer ikke gravid heller. kunne få noen tab som stoppet blødningen, men jeg vil avvente da jeg tenker at blodet må jo ut. noen som har opplevd liknende? bruker aldri blø noe særlig, har normal til liten mens Anonymkode: dd592...82e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 Nesten som det stoppet opp og hoper seg opp i livmoren din. Kan det være en spontanabort? Ellers ingen god forklaring på hvorfor du opplever plutselig endret blødning. For meg er det du beskriver normalt, men det er vel ikke relevant. Endring i medisiner kanskje? Anonymkode: a8bf4...536
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 Hørtes ut som en spotanabort faktisk når det renner ned bena. Uff håper det går bra. Anonymkode: 9124d...846
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 Opplevd det en gang, men da hadde jeg kobberspiral. Tok den ut etter det og har aldri opplevd det siden. Ødela jo senga da det plutselig begynte å renna da jeg satte meg opp en morgen. Anonymkode: 7fa68...897
Gjest Ghostface Skrevet 23. juli 2022 #5 Skrevet 23. juli 2022 Jeg blødde mye og gikk til lege, ble henvist til gynekolog og ble påvist endometriose. Misforstå meg ikke, påstår ikke at du har det, men greit å gå til legen da det er så mye som du sier at det er.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 Ghostface skrev (3 timer siden): Jeg blødde mye og gikk til lege, ble henvist til gynekolog og ble påvist endometriose. Misforstå meg ikke, påstår ikke at du har det, men greit å gå til legen da det er så mye som du sier at det er. Har aldri hatt det før, og har heller ingen smerter. Anonymkode: dd592...82e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #7 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hørtes ut som en spotanabort faktisk når det renner ned bena. Uff håper det går bra. Anonymkode: 9124d...846 Er ikke gravid. Mannen har sterilisert seg for mange år siden, og jeg bruker p piller mot pms, så er ganske safe der.. ikke blødd noe i kveld. Tampongen var nesten tørr da jeg tok den ut.. helt rart hele greia Anonymkode: dd592...82e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #8 Skrevet 24. juli 2022 Kan være myomer, men er selvsagt helt umulig å si. Bestill deg time til fastlegen Anonymkode: 36f5e...cc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå