AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 søkte venn på internett, men følte meg mer alene etterpå. Hva var grunnen til at man følte seg mer alene? Anonymkode: 00aa3...8ec
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 Fordi du føler mer på det når du har blottlagt at du er ensom og trenger en venn. Likevel bra at du våget å gjøre noe aktivt for å finne venner! ❤ Anonymkode: 18283...83f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 Jeg følger psykologliv på Instagram, hun har hatt noen innlegg om dette denne uka. Hvordan vi kan føle oss ensomme enten vi har mange eller få venner. Anbefales. Anonymkode: 89bf8...048 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): søkte venn på internett, men følte meg mer alene etterpå. Hva var grunnen til at man følte seg mer alene? Anonymkode: 00aa3...8ec Kanskje fordi det ikke var noen som svarte at de ville bli venn med deg? Men uansett ikke bry deg om det, de fleste har nok av venner i dagens samfunn så er nok ikke personlig ment. Anonymkode: 0593f...004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå