Gå til innhold

80-tallet må væres tidenes dårligste film-tiår.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes filmer fra 80-taller er utrolig dårlige og kleine alle sammen. Selv klassikere som The Shining, Scarface, Apokalypse Now, ET, Big, Back to the future, Once upon a time in America osv. er alle så utrolig kleine filmer. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men dialogen er i alle fall sterkt medvirkende. 

Jeg koser meg med filmer fra 60-tallet, 70-tallet, 90-tallet og 00-tallet uten problemer. Men 80-tallet stikker seg skikkelig ut negativt. 

Anonymkode: ff34b...fbc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan love deg at 70-tallet var mye verre

Anonymkode: 93530...969

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på ET her om dagen med 14-åringen. Han digget den, til min store overraskelse. 

Anonymkode: b1594...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje Aliens (film nr.2 altså) fra 86 er min favorittfilm gjennom tidene, så er ikke helt enig!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

80-tallet verstest? :daane: :riste:

:fnise: :skya:

Anonymkode: fba4a...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke enig, digger 80-tallet. Die Hard, Alien, Back to the future, Ghostbusters, Pretty in pink, Breakfast club, Dirty dancing, Nightmare on Elm Street, Indiana Jones, Star Wars, Batman osv. Listen er så lang, kunne sittet her i hele dag. 

Anonymkode: abc5f...74e

• Liker 14
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor jeg ble til anonym...  Personlig tror jeg det kanskje er det besteste tiåret innen film :opplyser: 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er mange bra filmer fra 80-tallet. Selv om noen kan være litt teite så synes jeg at de har sin sjarm, men det kan være fordi jeg var barn på 80-tallet og at jeg sitter med gode minner fra filmene :)

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeelt uenig, 80-tallet er skikkelig bra filmtiår

Anonymkode: 1f7cf...74b

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 70 & 80-tallet kom det beste som noen gang har og antagelig vil komme ut av Hollywood.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

80-tallet er jo det beste tiåret når det gjelder film og musikk.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

80-tallet var jo nydelig! 

Top Gun, Neverending Story, Rainman, Poltergeist, Ondskapens hotel 😃

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 tallet var et fantastisk  film tiår. 70 tallet derimot var totalt krise. 2010 tallet har også vært skrøpelig etter at fokuset gikk mot serier i stedet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes filmer fra 80-taller er utrolig dårlige og kleine alle sammen. Selv klassikere som The Shining, Scarface, Apokalypse Now, ET, Big, Back to the future, Once upon a time in America osv. er alle så utrolig kleine filmer. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men dialogen er i alle fall sterkt medvirkende. 

Jeg koser meg med filmer fra 60-tallet, 70-tallet, 90-tallet og 00-tallet uten problemer. Men 80-tallet stikker seg skikkelig ut negativt. 

Anonymkode: ff34b...fbc

Not,

Anonymkode: f3f1a...896

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må være et trolle-innlegg. De fleste forståsegpåere er vel enig i at populærkulturen peak’et på 80-tallet, både når det gjelder film og musikk.

Anonymkode: dc8ff...d7f

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apocalypse Now er fra 70-tallet. Og forøvrig noe av det beste det tiåret har å by på.

Anonymkode: 3b9f8...6f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregarious skrev (1 time siden):

På 70 & 80-tallet kom det beste som noen gang har og antagelig vil komme ut av Hollywood.

Kågebruker skrev (1 time siden):

80-tallet er jo det beste tiåret når det gjelder film og musikk.

Jepp!

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dette må være et trolle-innlegg. De fleste forståsegpåere er vel enig i at populærkulturen peak’et på 80-tallet, både når det gjelder film og musikk.

Anonymkode: dc8ff...d7f

Ja enig! Tiårene etter har vært en lang kjip nedtur. Særlig på musikk men også film. De siste ti åra har det kommet ytterst få severdige filmer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Kan love deg at 70-tallet var mye verre

Anonymkode: 93530...969

8 hours ago, Athena Catalina said:

Jeg er uenig. 60-70 tallet var mye verre.

6 hours ago, Tomas77 said:

80 tallet var et fantastisk  film tiår. 70 tallet derimot var totalt krise. 2010 tallet har også vært skrøpelig etter at fokuset gikk mot serier i stedet. 

70 tallet er jo kanskje det 10året med best filmer...

Anonymkode: 3c40d...035

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...