Gå til innhold

Marokkanske menn - erfaringer??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært endel på Kanariøyene siste året, og har aldri tidligere hatt muslimske venner eller tenkt tanken på å date en muslim her i Norge - eller i utlandet.

Men der nede finnes de i hopetall, de jobber overalt, på samtlige barer og mange restauranter jobber det marokkanske menn.

De  legger også an på kunder - spesielt damer som reiser alene - i alle aldre.

De er veeldig hyggelige, gir deg klemmer og smiler og løper beina av seg for deg - generelt veldig service innstilte.

Men det jeg har sett etter hvert er at flere av dem egentlig har kjærester i hjemlandet - eller er gift - men de prøver seg likevel på alt som kan krype og gå av vestlige turister - spesielt UK og Skandinavia.

Og de lyver om alt - for å innpass hos damene. Mange av dem drikker alkohol, selv om de sier de ikke gjør det, de sladrer også noe helt ekstremt - verre enn verste nabokjerringene i Norge. Helt motsatt av hva norske menn gjør-  i hvertfall de jeg omgås.

En av dem jeg ble kjent med bor hos ei dame på 72 år, fra UK, han selv er 35. 

Likevel flyr han beina av seg for å sjekke opp andre damer - i arbeidstiden. Og sier også at han ikke kan forlate henne da hun er helt alene..... 😉 

Man kan si hva man vil til dem - om moralen deres og at de utnytter damene - men de preller bare av på dem og de fortsetter å smile og løpe beina av seg.....

Er de bare generelt ekstremt falske - eller hva er det med dem?? Er det virkelig sååå viktig med økonomisk velstand at de er villige til leve med damer som er 40 år eldre enn dem??

Skjønner bare ikke greia - de har jo tross alt bodd mange år i Spania mange av dem og burde vel blitt litt påvirket av vestlig kultur??

Jeg ante virkelig ikke at de var såååå annerledes enn vestlige menn.

Andre med erfaringer? Er de virkelig sååå ille??

Anonymkode: 8b918...2d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna marokkanere, jeg snakker av erfaring. Spesielt Berbere er aggresive og kjipe.

Anonymkode: fa0ab...12d

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...