agbre Skrevet 19. november 2005 #1 Skrevet 19. november 2005 I går kjøpte jeg julekalender til "pelsen" for første gang. Skal bli morsomt å se om hun skjønner noe av det om det er det første vi gjør om morgenen. Litt "dillete", men hva gjør vel det?
Gjest bamsemums Skrevet 19. november 2005 #2 Skrevet 19. november 2005 Ohh, vi hadde julekalender til valpen vår ifjor og det var svært så populært. Bare lurte på hvor du har kjøpt din julekalender? Vet det finnes iår også for både hund og katt, men har ikke selv, sett det noe sted, forløpig....
agbre Skrevet 20. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2005 Jeg fikk tak i den på Noahs Ark på Rykkinn senter. Der hadde de masse juleting til hund og katt Den kostet 59 kroner hvis jeg ikke husker feil.
Gjest gjest1 Skrevet 20. november 2005 #4 Skrevet 20. november 2005 Er det en sånn vanlig kalender med luker?
agbre Skrevet 20. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2005 Jepp. Så er det hundesjokolade med potemerker på Aner ikke om Inka vil ha det, men det er verdt et forsøk. Det var ei som sto foran meg i køen som bare måtte ha det. Hun mente at rottisen hennes ville skjønne poenget ganske fort. Da måtte jeg også prøve
Gjest gjest1 Skrevet 20. november 2005 #6 Skrevet 20. november 2005 Tøft. Kanskje jeg er heldig og finner en med torsk i til pusen. Da tror jeg jeg blir populær gitt.
Gjest Miloine Skrevet 21. november 2005 #8 Skrevet 21. november 2005 Hva er Noahs ark? ← Noahs Ark er nok i dette tilfellet navnet på en dyrebutikk.
agbre Skrevet 21. november 2005 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2005 Det stemmer. Den dyrebutikken jeg kjøper ting til "moppen".
agbre Skrevet 21. november 2005 Forfatter #11 Skrevet 21. november 2005 Har ikke peiling. De som driver den veit hva de driver med og jeg får flott service der. Da er jeg mer enn fornøyd jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå