Gå til innhold

Dere andre med Altibox, savner dere TV2?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør i alle fall ikke jeg. Har egentlig bare oppdaget hvor uinteressant den kanalen egentlig er.

Anonymkode: 61728...2f4

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overhode ikke. 

Synes det er fint at Altibox ikke lar seg overkjøre av TV2.

Anonymkode: f2dee...8f2

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Savner vel et og annet med tv2, men ser på andre kanaler. Lurer på hvordan det skal gå om det blir ny avtale eller ikke.

Anonymkode: 2deca...63a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, savner ikke tv2.

Klarer meg fint uten. 

Anonymkode: c0746...553

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

savner ingenting

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er egentlig bare 2 programmer i løpet av et år på TV2 som er verdt å se. Det er Farmen Kjendis og Kompani Lauritzen. Alt annet er ræl. Utrolig at en kanal med så mye ressurser ikke klarer å fornye seg.

Anonymkode: 61728...2f4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tv2 er Norges dårligste kanal.

Anonymkode: d1c6e...fe0

• Liker 4
Skrevet

Nei, savner ikke Tv2. Og synes det er bra at Altibox står på sitt. I denne konflikten er det tv2 som er barnslige og smålige 🙄

• Liker 4
Skrevet

Kobler om til RiksTV for å se enkelte fotballkamper og nyheter. Og Norges Sprekeste går vel der. Ellers legger vi ikke merke til at TV2 er borte.

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig nei. Pleide å se på noe av realityrælet der, men klarer meg veldig fint uten. Heier på altibox i denne kampen 😊

Anonymkode: 963a9...18f

• Liker 4
Skrevet

Nei,savner ikke TV2. Heier også på Altibox, godt det er noen som tør å ta kampen. 

• Liker 4
Skrevet

Ja. Savner nyhetskanalen. Å se nyheter etter klokken,  eller i reprise på NRK er litt mer stress. Dermed blir det mest engelsktalende nyhetskanaler nå, og da går jo litt av lokalstoffet hus forbi. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Jeg har Viaplay for poengene, og er såre fornøyd. TV2 kan ryke og reise for min del. Det eneste jeg savner erSelling Houses Australia på Livsstil.

Anonymkode: 165de...f76

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Har ikke savnet det hittil. 

• Liker 2
Skrevet

Altibox og TV2 skal visstnok være i forhandlinger igjen, så får tiden vise om de kommer fram til en ny avtale.  (VG)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Savner nyhetskanalen

Anonymkode: 1f65d...109

Skrevet

Nyhetskanalen ja 

Anonymkode: 9a325...832

Skrevet

Bare bittelitt. Det er et par-tre serier jeg fulgte med på der som jeg ikke har funnet andre steder, men ellers er det ikke så veldig savnet.

Heier på Altibox jeg også. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...