AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Holder på å vaske og gjøre klart klærne til lille skatten som kommer snart. Legger merke til at disse vaskelappene inni tøyet vil bli liggende og gnisse mot babyens hud. Er dette noe som vil være til irritasjon for babyen? Hva gjør dere andre med slike merkelapper? Vet med meg selv at jeg heller vil ha lappen der enn å klippe den bort, de små restene som uunngåelig blir igjen klør jo mer enn lappen i seg selv 😅 Anonymkode: 7d988...d5e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 Har irritert meg over det samme. De er så lange. Og gjerne i nakken. Men er jo verre å klippe dem som du sier. Anonymkode: 33011...e32
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 Ingen av mine har reagert, første fikk atopisk eksem rundt 8 mnd men selv da var det ikke en plage. Anonymkode: aae9c...929
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 Ingen reaksjon her, men skjønner virkelig ikke hvorfor f.eks. H&M skal ha en svær lapp hvor det kun vises til at man skal holde plagget unna ild... 🙄 Anonymkode: 3e83f...c11
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Skrevet 23. juli 2022 Litt kinkig det her. Noen produsenter trykker det heller rett på tøyet og det er jo greit, bortsett fra at det går bort etter hvert. Har arvet en del babytøy som man må gjette strl på. Anonymkode: 8c5b5...945
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ingen reaksjon her, men skjønner virkelig ikke hvorfor f.eks. H&M skal ha en svær lapp hvor det kun vises til at man skal holde plagget unna ild... 🙄 Anonymkode: 3e83f...c11 Har reagert på det samme. Og det holder liksom ikke med lapp på ett sted heller. Bodyen han hadde på seg i dag hadde en stor firedobbel lapp på siden inni bodyen og en dobbel lapp og en enkel lapp i nakken. 😅 Heldigvis har han aldri irritert seg over merkelapper! Anonymkode: 644dd...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå