AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Oppdaget nylig at min samboer har vært utro mot meg. I de årene vi har vært sammen, så har jeg av og til sett meldinger han har sendt eller mottatt som har vært litt flørtende. Han er ekstremt utadvendt og veldig flørtende både til menn og kvinner i alle aldre, så alt kan ikke tolkes feil. Jeg har kommentert meldingene og han har nektet for at det har vært noe grunn til mistanke, og unnskyldt det med humor og tull. Jeg har valgt å ikke henge meg opp i det, og gått videre med forholdet helt til nå i det siste da jeg oppdaget at han hadde sex med en venninne. For å klare å sette et punktum, har jeg nå tatt kontakt med flere av disse damene som han har flørtet med i løpet av de årene vi har vært sammen. Jeg har vært høflig og påpekt at de ikke har noe skyld i dette, og at det er min samboer som har ansvaret. Jeg har kontaktet den ene damen etter den andre og de har villig fortalt om hva som har skjedd, selv om de sikkert ikke har vært ærlige med meg. Det har ikke vært noen sure miner fra hverken meg eller de, og de har forstått meg, sier de da. Den ene damen spurte meg om jeg var ferdig med han, og om hun kunne overta?! 🙊 Det er for jævlig at man må ydmyke seg ovenfor fremmede mennesker og blottlegge forholdet sitt, men jeg følte for å gjøre det for å kunne komme meg videre i livet. Anonymkode: 706d3...5bd 2 7 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 Ts her Ingen kommentarer? Anonymkode: 706d3...5bd
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 Hva lurer du på? Anonymkode: 73f72...a33 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 Hva skal du gjøre da? Samle alle til auksjon og selge han til høystbydende? Anonymkode: 6396a...bd9 4 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Skrevet 23. juli 2022 Hva spør du om egentlig? Dummeste man kan gjøre er å kontakte alle kvinner for å spørre om slikt. Hadde aldri latt meg selv synke så lavt. Alle føler nok at de vil kontakte kvinnene, men det er en annen ting å faktisk gjøre det… Anonymkode: 91f78...dac 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts her Ingen kommentarer? Anonymkode: 706d3...5bd Hva skal vi si? Hvis det er dette som skal til, for at du greier å gå videre, så får vi håpe det virker. Anonymkode: 8c9ce...ce8 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #7 Skrevet 23. juli 2022 Jeg forlater han selvfølgelig, men hadde behov for å vite all dritten han har styrt på med bak ryggen min i åresvis. Han har nok hatt sex med to-tre damer, mye flørting på nett, to hytteturer med forskjellige damer og helgebesøk hos venninner som jeg ikke kjenner. ts Anonymkode: 706d3...5bd 1 1
Fremmed fugl Skrevet 23. juli 2022 #8 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her Ingen kommentarer? Anonymkode: 706d3...5bd Syns det var tøft og voksent gjort hvis det var som du skriver, at du var høflig og rolig. Kanskje noe som flere skulle gjøre? De som blir kontaktet kan velge å si at dette ønsker dem ikke å snakke om, og hvis samtalen er høflig så er man ferdig da. Så kan ikke se noe problem med dette. Er noe annet å true eller trakassering av noen man tror at kjæresten kanskje har vært utro med. 6 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #9 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva spør du om egentlig? Dummeste man kan gjøre er å kontakte alle kvinner for å spørre om slikt. Hadde aldri latt meg selv synke så lavt. Alle føler nok at de vil kontakte kvinnene, men det er en annen ting å faktisk gjøre det… Anonymkode: 91f78...dac Når tankene gnager dagen lang og du lurer på hvor alvorlig disse flørtene var, måtte jeg ta kontakt for få vite sånn noenlunde hva som skjedde. Måtte nesten le når hun ene damen lurte på om hun kunne ta over etter meg, og om jeg var ferdig med han. Han har ikke hatt følelser for noen av de, men elsket oppmerksomheten han fikk, sier han. Damene sier også at de ikke har vært forelsket i han. Ts Anonymkode: 706d3...5bd 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #10 Skrevet 23. juli 2022 Ok. Men nå må du gå videre. Få han vekk og kom deg videre i livet. Anonymkode: be585...960 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #11 Skrevet 23. juli 2022 Fremmed fugl skrev (2 minutter siden): Syns det var tøft og voksent gjort hvis det var som du skriver, at du var høflig og rolig. Kanskje noe som flere skulle gjøre? De som blir kontaktet kan velge å si at dette ønsker dem ikke å snakke om, og hvis samtalen er høflig så er man ferdig da. Så kan ikke se noe problem med dette. Er noe annet å true eller trakassering av noen man tror at kjæresten kanskje har vært utro med. Jeg tenkte jeg skulle ringe de, men til slutt så forfattet jeg en felles melding som var høflig skrevet, der jeg presiserte at det var han som hadde skylden og at jeg ikke var sint på de. Alle damene har visst at han har vært i et forhold så de har jo vært med på flørten/ utroskapen, men det er skrev jeg ikke for da hadde jeg ikke fått vite noe, dessuten er det han som var sammen med meg mens de var single. Meldingene har vært formelle og ingen sure miner. Ts Anonymkode: 706d3...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #12 Skrevet 23. juli 2022 Du er tillitsfull og tålmodig, og han utnyttet disse egenskapene på det groveste. Det er vondt å lese erfaringene dine. Det virker som du er godt rustet til å klare å gå videre. Ønsker deg alt godt videre. ❤️ Anonymkode: 47c72...302 1 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #13 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva spør du om egentlig? Dummeste man kan gjøre er å kontakte alle kvinner for å spørre om slikt. Hadde aldri latt meg selv synke så lavt. Alle føler nok at de vil kontakte kvinnene, men det er en annen ting å faktisk gjøre det… Anonymkode: 91f78...dac Det er jo de sluts som har visst han er samboer som har sunket lavt, ikke ts. Anonymkode: 7f384...947 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #14 Skrevet 23. juli 2022 …selv hadde jeg nok taklet utroskapen på en hive-hvetemel-på-bilen-i-regnvær-måte, bare så det er sagt. 😈 Anonymkode: 47c72...302 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #15 Skrevet 23. juli 2022 De har da vel skyld de og?? Anonymkode: c6094...03a 1
Trolltunge Skrevet 23. juli 2022 #16 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når tankene gnager dagen lang og du lurer på hvor alvorlig disse flørtene var, måtte jeg ta kontakt for få vite sånn noenlunde hva som skjedde. Måtte nesten le når hun ene damen lurte på om hun kunne ta over etter meg, og om jeg var ferdig med han. Han har ikke hatt følelser for noen av de, men elsket oppmerksomheten han fikk, sier han. Damene sier også at de ikke har vært forelsket i han. Ts Anonymkode: 706d3...5bd Du verden! Jeg hadde gjerne tatt henne på ordet,og kjørt alle tingene hans til henne. Hun måtte så gjerne overta. Jeg kunne vært grei og kjørt ham dit også, for høytidelig overlevering. Det beste hadde vært å få en kontrakt på at hun ikke hadde angrefrist. "Solgt som den er, for kr 0." Tøft av deg, men nå synes jeg du vet mer enn tilstrekkelig til å tillate deg å gå videre. Du trenger ikke gnage lenger nå. Nå må du takle at slik er det, slik er han, og tenke mer på deg selv enn på hva han har gjort og hvorfor. ❤ 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #17 Skrevet 23. juli 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Når tankene gnager dagen lang og du lurer på hvor alvorlig disse flørtene var, måtte jeg ta kontakt for få vite sånn noenlunde hva som skjedde. Måtte nesten le når hun ene damen lurte på om hun kunne ta over etter meg, og om jeg var ferdig med han. Han har ikke hatt følelser for noen av de, men elsket oppmerksomheten han fikk, sier han. Damene sier også at de ikke har vært forelsket i han. Ts Anonymkode: 706d3...5bd Jeg kommer til å følge i dine fotspor når jeg finner kontaktinformasjon til de jeg mistenker mer enn flørting med. Jeg vil definitivt få ro i sjela av å vite ❤️ Anonymkode: 922c8...63e 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #18 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er tillitsfull og tålmodig, og han utnyttet disse egenskapene på det groveste. Det er vondt å lese erfaringene dine. Det virker som du er godt rustet til å klare å gå videre. Ønsker deg alt godt videre. ❤️ Anonymkode: 47c72...302 Ja jeg har vært vanvittig glad i han, også er det barn inni bildet så det er ikke bare å gå med en gang. Selv om man ser en flørtende melding så trenger den å bety utroskap. Ts Anonymkode: 706d3...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #19 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har da vel skyld de og?? Anonymkode: c6094...03a Ja de er jo medvirkende så lenge de har flørtet med, og de har visst at han har vært i forhold. Det er han som har lagt seg etter de og de har vært single. Ts Anonymkode: 706d3...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #20 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): …selv hadde jeg nok taklet utroskapen på en hive-hvetemel-på-bilen-i-regnvær-måte, bare så det er sagt. 😈 Anonymkode: 47c72...302 Han/vi har ikke bil, men rekeskall i gardinstengene funker også bra 😁(som jeg ikke tar med meg) Ts Anonymkode: 706d3...5bd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå