India Skrevet 19. november 2005 #1 Skrevet 19. november 2005 Jeg lurer på når man bør begynne med anti-rynkekrem? Har hørt noen si rundt alder 25. Andre har sagt jo tidligere man beynner jo bedre er det
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2005 #2 Skrevet 19. november 2005 Ingen vits i å begynne, de virker ikke noe mer enn andre vanlige fuktighetskremer.
Gjest Sarah Skrevet 19. november 2005 #3 Skrevet 19. november 2005 Om kremen er bra,kan den virke forebyggende eller reparende på rynker,men noen vil man uansett få!! Dessuten betyr livsstilen mest-om du f eks røyker,tar ofte sol,drikker mye alkohol og spise usunt. Jeg ville nok satset mest på det,som jeg vet har stort betydning! Selv er jeg 25 år og bruker en antirynke (natt)krem fra Chanel og en antirynke øyekrem fra Estee Lauder om natten. På dagen bruker jeg vanlig krem m/solfaktor. Jeg tror nok at det er rundt i 25-års alderen man bør begynne...
Melon Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 Ingen vits i å begynne, de virker ikke noe mer enn andre vanlige fuktighetskremer. ← Rosekremen fra Weleda gjorde huden min glatt, husker jeg.
Melon Skrevet 22. november 2005 #5 Skrevet 22. november 2005 Jeg lurer på når man bør begynne med anti-rynkekrem? Har hørt noen si rundt alder 25. Andre har sagt jo tidligere man beynner jo bedre er det ← Ja, det er best å begynne fra 25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå