Gå til innhold

Hva er det som gjør at enkelte brev ikke kommer frem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke så mange brev, men jeg har opplevd flere ganger at brev ikke kommer frem og blir sendt i retur. Adressen er rett og alt, så klarer ikke se noen grunn til at de ikke skulle bli levert. Har opplevd at brev fra sykehuset kommer frem og at brev fra kommunen ikke gjør det, som eksempel.

Anonymkode: d5e39...71a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er da altså snakk om brev som blir sendt til meg.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Jobber et sted hvor vi sender ut endel brev. Når vi får brev i retur er det pga at vedkommende er flyttet og ettersendingsperioden er utløpt, eller postkassen er ikke tilstrekkelig merket. Det har også skjedd at vi har sendt til gateadresse og personen har postboks. Noen klarer også oppgi et feil siffer i sitt postnummer etc.. mange varianter. I ditt tilfelle hvor adressen stemmer og postkassen (sikkert) er merket også er det ikke godt å si.

Anonymkode: 42b38...b47

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jobber et sted hvor vi sender ut endel brev. Når vi får brev i retur er det pga at vedkommende er flyttet og ettersendingsperioden er utløpt, eller postkassen er ikke tilstrekkelig merket. Det har også skjedd at vi har sendt til gateadresse og personen har postboks. Noen klarer også oppgi et feil siffer i sitt postnummer etc.. mange varianter. I ditt tilfelle hvor adressen stemmer og postkassen (sikkert) er merket også er det ikke godt å si.

Anonymkode: 42b38...b47

Ikke godt å si, nei. Takker for svar 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Er kun innsatte i fengsel som sender brev som i brev.

Anonymkode: 2af76...691

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...