Gå til innhold

Hvor dyr julegave får kjæreste/sambo/ektefelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er endel tråder om hva man skal kjøpe til kjæreste/sambo/ektefelle, men jeg lurer egentlig bare på hvor mye penger dere bruker på dem... Selv bruker jeg ca 1000-2000kr på sambo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ca tusen kroner på min mann til jul, det har vi som avtale. Men han greier aldri å holde seg.......... :sjarmor:

Skrevet

Jeg bruker ca 1000 kroner (er student, så det begrenser seg automatisk. Sambo er den jeg bruker mest på). Sambo bruker 2-3000 på meg, men han jobber da, det jevner seg nok ut når jeg har begynt å jobbe jeg også.

Skrevet

Planen er å bruke ca 1000kr. Havner ofte litt (en del :-) over men. Et år ble det over 3000, men da fant jeg noe helt spesielt som han ble veeldig glad for!! :kline:

Skrevet

500.. :sjenert:

Har rett og slett ikke råd til mer i år fordi jeg bare får 400 i måneden i stipend..

Skrevet

Jeg vet ikke helt...jeg er jo uten inntekt for tida, og over jul skal vi kjøpe hund, så vi har en avtale om å gi symbolske gaver.

Skrevet

I år regner jeg med å bruke ca 500 kr.

Normalt ville vi brukt rundt 1000 kr på hverandre, men i år tror jeg vi må skjære ned litt. Vi har bare en inntekt nå som jeg er student og det merkes.

Skrevet

har kjøpt en stor boks med spill til 200 kr. så kan vi kose oss sammen hele romjula. tviler på at det blir så mye mer fra hans side. det er jo tanken som teller, ikke prislappen. vi prioriterer god mat framfor dyre gaver :)

Skrevet

Det varier, men ett sted mellom 500-1000 kr er ganske vanlig.

Skrevet

Vi gir gaver for ca 1000 til hverandre både til jul og bursdag - mer ved runde bursdager.

Gjest Spacegirl
Skrevet

5-600 kroner kanskje. Han har bursdag bare 3 dager før julaften og han får jo bursdagsgave da, så det blir fort 1000+ kroner tilsammen til kjæresten i løpet av desember. Mer har jeg ikke råd til.

Skrevet

Vi er studenter begge to, så vi bruker å kjøpe gaver til rundt 500-700 kr til hverandre. Hender jeg finner noe skikkelig fint som jeg bare måå kjøpe til han, og da blir det vanligvis litt dyrere.

Skrevet

Vi bruker vanligvis rundt 500,- på hverandre. Blir neppe noe mer i år, for vi har barn og hus som skal prioriteres..

Det viktigste er at vi finner noe fint til hverandre, ikke hvor dyrt det er.

(vi er begge i full jobb - ganske greit betalt også.. Viktigere med kjærlighet i hverdagen enn dyre gaver for oss).

Skrevet

Før vi fikk barn, brukte vi fra 1000 og oppover på hverandre.

Etter at vi fikk barn, synes vi ikke det er så nøye lenger. Det går uansett av samme pengesekken, så vi kjøper kanskje heller en ting vi trenger som gave til oss begge, også er det alltid en liten overraskelse under treet da. Men den er ikke spesielt dyr. 3-400 kroner kanskje

Skrevet

Normalt ligger det på ca 1000,-

Men i år får jeg for litt over 4000

Fikk dette..

Pleier ikke å få julegaver på forhånd, men mannen gjorde et unntak i år!!

:)

Skrevet

I år får mannen min gave for 500,- fra meg, og den fra ungene blir på ca 200,- vil jeg tro.

Hvor dyre gavene er, varierer fra år til år, alt etter hvor mye jeg klarer å spare opp på forhånd og hvor mange andre vi skal gi julegaver til. Mannen min gir normalt litt dyrere gaver til meg, men så er det han som har den store inntekten også. Det jevner seg nok ut når jeg begynner å jobbe om et års tid. :)

Skrevet

Til vanlig dropper vi gaver til hverandre, det tar vi oss ikke råd til.

I år har vi blitt enige om å bruke max 300 kr hver, og det skal være en personlig gave, ikke noe husting o.l.

Skrevet

Vanligvis rundt 1500 kr (litt pluss eller minus).

I år vil jeg nok tippe over 2000 kr, hvis jeg ikke finner den gaven jeg har sett meg ut litt rimeligere på nettet.

Catzy

Gjest Fruktfat
Skrevet

i år har vi (jeg) satt en grense på 1500, men den klarer ingen av oss å holde, garantert.

de siste par åra har det utartet litt, har fått gaver for opptil 5000+, og det har ikke jeg råd til, ikke er det nødvendig heller (sjøl om jeg er FRYKTELIG glad i pakker :sjarmor: , det er derfor han kjøper så masse).

så med en grense på 1500 havner jeg vel på 2000+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...