Gå til innhold

Ville du tatt denne datingen seriøst når...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren til han du har truffet noen få ganger er å kikker på historien du har lagt ut? Man kan jo se hvem som har kikket og da så jeg datteren han på 22år hadde sett det jeg hadde lagt ut. Vi har ingen andre felles venner. 

Ble litt glad, han må jo ha vist meg elker pratet om meg til henne da? 

Bra tegn? 

Anonymkode: b9823...5b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke legg så mye i det. Hun kan jo ha snoket. Er ikke så vanskelig å finne frem til hvem faren dater. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
MakeItHappen skrev (3 minutter siden):

Ikke legg så mye i det. Hun kan jo ha snoket. Er ikke så vanskelig å finne frem til hvem faren dater. 

Det er ganske vanakelig om han ikke har fortalt noe. Og en tilfeldighet er det nok ikke. Hun dukket opp på mine historie"seere" 2 dager etter han var hjemme hos meg. Hvordan skulle hun klart å spore opp det uten at han har sagt noe? :)

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ganske vanakelig om han ikke har fortalt noe. Og en tilfeldighet er det nok ikke. Hun dukket opp på mine historie"seere" 2 dager etter han var hjemme hos meg. Hvordan skulle hun klart å spore opp det uten at han har sagt noe? :)

Ved å sjekke telefonen hans? Tro meg, mange barn snoker på foreldres telefon! Langt mer enn man skulle likt å tro. 

PS: Ha gode passord på telefonene deres hvis dere har ungdommer i hus. 

Anonymkode: 048d9...dd2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ved å sjekke telefonen hans? Tro meg, mange barn snoker på foreldres telefon! Langt mer enn man skulle likt å tro. 

PS: Ha gode passord på telefonene deres hvis dere har ungdommer i hus. 

Det er reine stalking, ikke bra, faktisk ganske ekkelt å stalke sin far og privatlivet. Og iallefall ikke i hennes alder, hun blir 23år, voksen. Tviler på at det er det. Jeg tror selv at han har tøpet navnet mitt, så har hun funnet meg på insta. 

Eller sett at han har fått en ny venn på insta. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror uansett at du vil ende opp såret om du leser mye inn i alt av småting som dette...

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er nok bare nysgjerrig

Anonymkode: 1a875...96b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hun er nok bare nysgjerrig

Anonymkode: 1a875...96b

Ja det er hun nok. Men hvordan klarte hun å spore meg opp. Det er litt av poenget i innlegget😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er reine stalking, ikke bra, faktisk ganske ekkelt å stalke sin far og privatlivet. Og iallefall ikke i hennes alder, hun blir 23år, voksen. Tviler på at det er det. Jeg tror selv at han har tøpet navnet mitt, så har hun funnet meg på insta. 

Eller sett at han har fått en ny venn på insta. 

Du kan tro og mene så mye du vil, men du kommer aldri til å få et godt svar - før du spør han du dater. Er det så vanskelig å kommunisere med hverandre i 2022?

Anonymkode: 36e0e...1c8

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Han har enten sagt det, eller at hun har sett at han har fått en ny venn. Hvordan kan hun se din historie om du ikke er venn med henne? Har du den på offentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Du tror han liker deg fordi han har fortalt om deg til flere?

Kan jo like gjerne være omvendt.

Så ikke legg noe i det.

Anonymkode: cf4a2...4f6

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så vanskelig. Navnet ditt kan ha kommet opp på skjermen hans, deretter har hun blitt nysgjerrig.. Mine barn får også med seg om det er et navn som ofte går igjen, da sier jeg bare: "åh det ja, det er....en venn! Men nevner aldri noe mer. Nå er datteren min snart 15 og er sikker på at hun kan spore opp folk på some lettere enn meg😅

Anonymkode: dfaab...a2e

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som faktisk går inn og sjekker hvem som har sett storyen man har lagt ut??

Anonymkode: 2e1f4...a7b

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du VIL legge noe i dette🤪

Anonymkode: 175b0...e84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (12 timer siden):

Han har enten sagt det, eller at hun har sett at han har fått en ny venn. Hvordan kan hun se din historie om du ikke er venn med henne? Har du den på offentlig?

Tror mest på det du foreller her. 

Ja jeg har den offentlig ja:) 

Ingen andre som ser på hvem som har kikket på mystory? Merkelig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er ikke så vanskelig. Navnet ditt kan ha kommet opp på skjermen hans, deretter har hun blitt nysgjerrig.. Mine barn får også med seg om det er et navn som ofte går igjen, da sier jeg bare: "åh det ja, det er....en venn! Men nevner aldri noe mer. Nå er datteren min snart 15 og er sikker på at hun kan spore opp folk på some lettere enn meg😅

På skjermen hans? Ingen går da inn på tlf til andre. Det er stalking på høyt nivå spør du meg. Skal jeg snoke på min pappas tlf? Gjør du det? 😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er voksen, så ingen snoking på andres telefoner.. Men barna mine bruker støtt og stadig min mobil til et eller annet, og da kan det skje at jeg mottar en mld eller anorp og navnet til vedkommende dukker opp på skjermen. Er det så spesielt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er voksen, så ingen snoking på andres telefoner.. Men barna mine bruker støtt og stadig min mobil til et eller annet, og da kan det skje at jeg mottar en mld eller anorp og navnet til vedkommende dukker opp på skjermen. Er det så spesielt?

Men hun her er i et samboerforhold og er 23år gammel. Hun er ikke 15. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hun her er i et samboerforhold og er 23år gammel. Hun er ikke 15. 

Haha😅Den informasjonen falt visst ut før jeg svarte. Det kan uansett være mange grunner. Får håpe det er den du tror, lykke til med datingfasen! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Haha😅Den informasjonen falt visst ut før jeg svarte. Det kan uansett være mange grunner. Får håpe det er den du tror, lykke til med datingfasen! 

Takk☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...