AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Hvis ei dame du hadde en liten greie med (mye opp og ned så vet ikke hva vi er) 😂. Bare hadde sendt bilder av veggen på rommet sitt og bilder i løse lufta hele tiden hvordan hadde dere reagert? Denne fyren jeg snapper med sender kun bilde av ansiktet sitt og han har nevnt flere ganger når jeg er hos han at når vi snapper vil han se ansiktet mitt ikke masse «pære filter». Jeg er ikke så komfortabel med og sende bilde av meg når jeg har stått opp ihvertfall når jeg ikke er stelt. Jeg var så trøtt at jeg sendte et svart bilde og også svarte han med bilde av seg selv. Også etterpå tok det 7 timer før han åpna den (det har aldri skjedd så lenge jeg har kjent han) + han svarte ikke. Og nå er det ikke noe mer snakk. Han er også veldig mye opp og ned og nå er han på konsert. Hvordan hadde dere tolka dette GUTTA? Anonymkode: c3a94...791
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 Altså.. hæ? Hvorfor i alle dager sender du bilder av løse luften, bilder av veggen(??!?!) eller bare et svart bilde? Du virker jo overhodet ikke interessert, tenker jeg 😂 Har du forsøkt å bare si det som sant er heller? Jeg hadde blitt lei og funnet noen andre som klarer å kommunisere ordentlig. Anonymkode: ae850...56d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Altså.. hæ? Hvorfor i alle dager sender du bilder av løse luften, bilder av veggen(??!?!) eller bare et svart bilde? Du virker jo overhodet ikke interessert, tenker jeg 😂 Har du forsøkt å bare si det som sant er heller? Jeg hadde blitt lei og funnet noen andre som klarer å kommunisere ordentlig. Anonymkode: ae850...56d Jeg vil jo si jeg er interessert, men han er veldig stille av seg og tar sjelden intiativ til og snakke over telefon. Kun om og møtes. Så i lengden syntes jeg det blir så kjedelig og bare «tørr snappe» ihvertfall av ansiktet hele tiden siden vi snapper så og si hele tiden😊. Her om dagen skjer han skjer noe han aldri gjør heller. Men lurer på hvorfor han er sånn? Anonymkode: c3a94...791
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men lurer på hvorfor han er sånn? Hvorfor er mennesker forskjellige? Måten å bruke sosiale medier på, var allerede forskjellig fra person til person, og så kom den forbanna Snapchat, med tørrsnapping, streaks, score, og meldinger som blir borte. Det skal to veldig samkjørte til, for å få god kommunikasjon på Snap. Du må bruke stemmen din, og si: "hei, dette fungerer ikke for meg". Anonymkode: 5a44f...14f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er mennesker forskjellige? Måten å bruke sosiale medier på, var allerede forskjellig fra person til person, og så kom den forbanna Snapchat, med tørrsnapping, streaks, score, og meldinger som blir borte. Det skal to veldig samkjørte til, for å få god kommunikasjon på Snap. Du må bruke stemmen din, og si: "hei, dette fungerer ikke for meg". Anonymkode: 5a44f...14f Vi har alltid klart og kommunisere via snap og telefon, men han er bare en helt annen person over nettet. Han spør ikke om noe, bare litt inni mellom. Men svært sjeldent. Når jeg er der er han på. Jeg har sagt det før, men det går jo ikke inn. Han har sagt hele veien at han er redd for og gå inn i noe med meg da han ikke klarer og gi meg den type oppmerksomhet. Er tydeligvis derfor det har blitt slutt med de han har vært sammen med tidligere. Jeg godtar jo det, men sånn som i går og dagene tidligere var det bare tørr snapping til han plutselig skrev skjer da jeg sendte bilde av en pakke med angrepille som venninna mi skulle ta. Etter det fortsatte det samme da jeg bare sendte bilder av veggen og noen svarte. Da tok det 7 timer og han åpna. Har ikke snakket siden. Virker det som han bryr seg innerst inne? Siden han spurte skjer til bilde jeg sendte og at han bare åpner siden jeg ikke gir lyd av meg? Eller? Anonymkode: c3a94...791
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Virker det som han bryr seg innerst inne? Siden han spurte skjer til bilde jeg sendte og at han bare åpner siden jeg ikke gir lyd av meg? Eller? Det dekker jo ikke ditt behov for oppmerksomhet, og interessen virker laber. Dump. Anonymkode: 5a44f...14f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #7 Skrevet 23. juli 2022 Selvfølgelig er han PÅ når dere møtes, det blir vel sex? Er jo bare det han vil ha? Pluss litt oppmerksomhet. Anonymkode: eda86...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #8 Skrevet 23. juli 2022 Virker litt desperat. Anonymkode: 41437...bfd
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #9 Skrevet 23. juli 2022 Nei, virker ikke som han bryr seg om annet enn enkel underholdning... Anonymkode: ae850...56d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #10 Skrevet 23. juli 2022 Vi har så og si aldri sex når jeg er der, bare når vi føler for det begge to. Så vil ikke si han er ute etter bare sex, som jeg trodde i starten. Anonymkode: c3a94...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå