Gå til innhold

Ergonomiske og komfortable tøfler, som er i vinden nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest mye om og sett reklame for Ergonomiske og komfortable tøfler som selges hos Migoshop. Men jeg mener jeg har sett de hos andre nettbutikker også, noen som vet om det er samme tøflene? Stemmer det at størrelsene på disse er 38/39, 40/41 osv? Hvilken størrelse har du? Er du fornøyd? :)

Anonymkode: 45349...526

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sara Emilie sa på snap at det finnes mange kopier som ikke er like bra. 

Jeg har et par fra Gina Tricot som ligner, de er fra Bianca Ingrosso-kolleksjonen. Bruker dem som tøfler nå i sommer, de er herlige. Og jeg er revmatiker. 

Må innrømme at jeg har vurdert å bestille et par fra Migoshop også for å sammenligne… 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har du tenkt å få tak i de da? Skal du bruke en stor håv?

Hva om de plutselig blir i vinden igjen mens du bruker dem? Høres farlig ut.

Anonymkode: 7eaa0...70f

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, CrazyCatLady2500 said:

Jeg har et par fra Gina Tricot som ligner, de er fra Bianca Ingrosso-kolleksjonen. Bruker dem som tøfler nå i sommer, de er herlige. Og jeg er revmatiker. 

Må innrømme at jeg har vurdert å bestille et par fra Migoshop også for å sammenligne… 

Hvem er Sara Emilie? 😅

Anonymkode: eec20...9c4

AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (6 minutter siden):

Ja, ok :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem er Sara Emilie? 😅

Sara Emilie Tandberg, influenser :)

https://www.instagram.com/saraaemiliee/

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvem er Sara Emilie? 😅

Influenser 

• Liker 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (18 timer siden):

Disse har jeg vurdert litt også da jeg har mye smerter i skjelettet, også beina, pga kreft i skjelettet. Vet du om det er Migoshop som selger de som er ekte/originale? 

Ser de koster 299kr på Migoshop nå, så ikke så ille i pris heller 

Skrevet
skruf skrev (2 minutter siden):

Disse har jeg vurdert litt også da jeg har mye smerter i skjelettet, også beina, pga kreft i skjelettet. Vet du om det er Migoshop som selger de som er ekte/originale? 

Det er visstnok de fra Migoshop som er originale, ja 😊 men jeg hadde ikke hørt om dem enda da jeg kjøpte de fra Gina Tricot…. kjøpte dem egentlig for å bruke på kano-og båtturer, men de er så gode at jeg bruker de hjemme innendørs hele dagen i stedet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser veldig mange bruker disse ute i byen og sånn også, på butikker etc. Føles litt ut som "de nye crocksene" Men vurderer faktisk å bestille, for skulle hatt noe å bruke inne.

Anonymkode: 97843...3a2

Skrevet
skruf skrev (14 minutter siden):

Og leit å høre at du har mye vondt 🖤 det kan godt hende du ville trives med de fra Gina T, det er som å gå på skyer. Jeg har ikke kreft, men en revmatisk sykdom. De funker for meg. Og det er det ikke alt som gjør… 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
CrazyCatLady2500 skrev (16 minutter siden):

Og leit å høre at du har mye vondt 🖤 det kan godt hende du ville trives med de fra Gina T, det er som å gå på skyer. Jeg har ikke kreft, men en revmatisk sykdom. De funker for meg. Og det er det ikke alt som gjør… 

Takk🥰

Revmatisk sykdom er vondt, har ei mor som sliter med det, så dere er nok i samme båt når det kommer til å måtte være nøye på skotøyet og kan ikke bruke hva som helst❤️

Til nå så har jeg brukt Birkenstock, litt ubehagelige de første dagene til sandalene former seg etter foten, men deretter blir de supergode :) Men jeg vurderer de fra Migoshop siden de bare er 100kr dyrere enn GT sine. Greit med litt variasjon 

(mtp andre sko så kan jeg varmt anbefale Hoka Bondi 7 som joggesko/sneakers, ble tipset om de selv før sommeren og jeg har aldri hatt sko med så god demping før. Kommer med vanlig bredde eller ekstra vid bredde for de med bredere fot)

Endret av skruf
Skrevet
skruf skrev (Akkurat nå):

Takk🥰

Revmatisk sykdom er fælt, har ei mor som sliter med det, så dere er nok i samme båt når det kommer til å måtte være nøye på skotøyet og kan ikke bruke hva som helst❤️

Til nå så har jeg brukt Birkenstock, litt ubehagelige de første dagene til sandalene former seg etter foten, men deretter blir de supergode :) Men jeg vurderer de fra Migoshop siden de bare er 100kr dyrere enn GT sine. Greit med litt variasjon 

(mtp andre sko så kan jeg varmt anbefale Hoka Bondi 7 som joggesko/sneakers, ble tipset om de selv før sommeren og jeg har aldri hatt sko med så god demping før. Kommer med vanlig bredde eller ekstra vid bredde for de med bredere fot)

Har ikke prøvd Hoka - men jeg har joggesko jeg er veldig fornøyd med 😃 Skechers! De nye som heter ultra cushion eller noe sånt, er helt utrolige. 

Man får skaffe seg lindring der man kan 💙

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
skruf skrev (7 minutter siden):

Har du sett at Hoka også har en sandal som er noe lignende den det spørres om i innlegget? Skal visstnok være god, men ikke prøvd selv. 

Anonymkode: 081b1...24f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du sett at Hoka også har en sandal som er noe lignende den det spørres om i innlegget? Skal visstnok være god, men ikke prøvd selv. 

Anonymkode: 081b1...24f

Ja, men har ikke prøvd den selv 

Tanten min derimot har den, og hun liker den ikke 

AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (45 minutter siden):

Har ikke prøvd Hoka - men jeg har joggesko jeg er veldig fornøyd med 😃 Skechers! De nye som heter ultra cushion eller noe sånt, er helt utrolige. 

Man får skaffe seg lindring der man kan 💙

Jeg har også Skechers og elsker dem. Mitt forrige par kunne jeg bruke både når det var varmt fordi de pustet godt, og jaggu meg var de gode på glatta også pga sporene under og at de klistret seg litt fast til underlaget. Mitt nyeste par har jeg kun testet nå i sommer, men satser på de også blir et skopar jeg får glede av hele året. Da jeg prøvde skoene for noen uker siden i skobutikken kom det ei dame bort til meg og fortalte at hun også var såå fornøyd med merket og pekte på sine egne sko. Skechers ❤️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...