Gå til innhold

Hvor raskt blir dere forelska?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på første date i går. Fikk masse meldinger etter date; om hvor godt han likte meg, kjente på forelskelsesfølelse og tenker på meg hele tida? Blir litt skremt jeg 😅 er det ikke veldig mye veldig tidlig?

Anonymkode: ed73c...9f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir forelsket ved første blikk

Anonymkode: bcf1b...a44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare psykopater blir "forelsket" så fort.

Anonymkode: d6346...583

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, min følelse også. Mister jo helt lysten til å møtes igjen 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bli fort betatt hvis kjemien stemmer. Forelskelsen kommer etter hvert som man tilbringer tid sammen.

Hvor lenge har du snakket med han før dere møttes?  Ung?

Anonymkode: e8465...83e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, voksen mann over 40 år. Skrevet meldinger noen uker før møte

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Viktig med gåsetegn, siden det bare er jug.

Jeg blir lett sterkt forelsket når jeg er single - prøver å holde det skjult.

Det er så vanvittig overveldende, er så utrolig sårbar og emosjonelt ustabil da.

Er mer en nok å ha det sånn selv, best å ikke invitere noen en knapt kjenner inn i det.

Hvis vi holder kontakten lenge nok så blir følelsene mine mer basert på realiteter, hvordan hun faktisk er, etter en stund.

I hvert fall litt mer.

Og skulle hun "dumpe" meg før det ble noe mer, så har det egentlig ikke skjedd noe.

Det er lettere å forholde seg til.

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Jeg kan fort bli betatt, men jeg forelsker meg ikke lett, så det kan ta lang tid å bli skikkelig forelsket.

Skrevet
Warrior skrev (1 minutt siden):

Jeg kan fort bli betatt, men jeg forelsker meg ikke lett, så det kan ta lang tid å bli skikkelig forelsket.

Det samme gjelder meg, jeg har blitt veldig fort betatt i etpar tilfeller i livet, så godt som første blikk. Dette har da vært kvinner som har vært i omgangskretsen eller nær.

Forelsket vil jeg vel si at jeg aldri har vært.

AnonymBruker
Skrevet

Med riktig kjemi veldig raskt ( 1dag-1uke), jeg har aldri utviklet følelser for noen etterhvert skjer bare ikke.  Jeg tror sansene mine kan med svært god nøyaktighet sanse on kjemien er korrekt. Det handler også om kommunikasjon og om vi forstår hverandre på flere plan. De fleste menn er mismatch for meg. Det er sjelden og svært merkelig når det skjer og med hvem. Men jeg har merket at de jeg trenger noen med riktig type humor, som er selvsikker, intelligent,  og direkte. Har forelsket meg 3 ganger i løpet av livet og jeg nærmer meg 50. 

Anonymkode: 2bdc4...8d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Og kvinner faller for psykopater. 

Anonymkode: bcf1b...a44

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få sommerfugler og bli betatt ganske raskt, men faktisk forelska tar meg ofte noen uker. 

Anonymkode: cfb64...a91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, voksen mann over 40 år. Skrevet meldinger noen uker før møte

Han er nok en som faller fort da, og kjente at kjemien var der med engang. 

Eller kanskje han har vært alene lenge.. Barn?

AnonymBruker
Skrevet

Kan lett bli betatt om jeg er fysisk tiltrukket og vi har god kjemi. Men forelsket tar gjerne en god stund. Men jeg har et stadige jeg kaller for-forelsket, det er en litt mer intens følelse enn betatt, men ikke det samme som forelsket. Om det blir slutt i for-forelsket stadige er det sårt, men tar ikke så lang tid å komme over, som om jeg er forelsket. 

Anonymkode: 18a59...b67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er det nok ofte litt skuespill inne i bildet i moderne dating. Saken er som følger: Menn føler ofte at de må uttrykke en voldsom interresse fra første stund for ikke å bli dumpa. Dvs. overøse med komplimenter og "kjærlighetserklæringer". Og dessverre er det til en stor grad nødvendig for å komme noen vei.

Men dette betyr altså at man må ta slikt med en klype salt. Når fyren sier han er forelska og du er den peneste i verden, kan det være at han bare sier det som er nødvendig for å ikke bli droppa umiddelbart. Kanskje sier han det samme til alle

Anonymkode: 5c4b1...252

AnonymBruker
Skrevet

Svært sjelden, men jeg dater aldri for å lete helle. Kun møter noen når jeg føler noe ekstra. Dating er fjollete.

Anonymkode: 8e281...369

AnonymBruker
Skrevet

Har du hørt noe mer fra han etter daten?

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg kan bli betatt, men forelsket blir jeg ikke før etter å ha tilbrakt tid sammen med han. Altså blitt litt mer kjent utover det overfladiske.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2022 den 16.09):

Har du hørt noe mer fra han etter daten?

Uhorvelig mye. Melding opp og ned om hvor mye han tenker på meg, planer han har for oss og framtida. 
har avslutta det uten flere møter. Ble rett og slett for intenst!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uhorvelig mye. Melding opp og ned om hvor mye han tenker på meg, planer han har for oss og framtida. 
har avslutta det uten flere møter. Ble rett og slett for intenst!

Oj såpass! Det var litt vel intenst etter et møte ja🙈 Kan jeg spørre hvor gammel han er? Han virker litt umoden eller kanskje han har lite erfaring i dateing? 

Hvordan avsluttet du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...