høydepunkt1234 Skrevet 23. juli 2022 #1 Skrevet 23. juli 2022 Når begynte deres symptomer å avta? Jeg er 11+2, og i dag føler jeg meg ikke gravid. Brystene er tomme, og ikke ømme uten at jeg kniper hardt på de. Jeg er fortsatt veldig trøtt, tisser ofte og har en del murringer, men akkurat det med brystene bekymrer meg. I første graviditet var brystene allerede dobbelt så store og super ømme - har det noe å si at dette er min 2 graviditet? At brystene allerede har gjort det her?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Skrevet 23. juli 2022 Er 16+2 idag og har ikke ømme bryster i det hele tatt i motsetning til mitt første svangerskap. Men sist gikk jeg begynnelsen av svangerskapet i vinter og da tror jeg det kan gjøre at man får litt mer ømme bryster, vet ikke helt om det har noe å si men jeg tror det. Kanskje kjønnet også har noe si? Nå vet jeg ikke hva jeg bærer på denne gangen, sist gang med datteren vår jeg svært plaget av ømme bryster. Anonymkode: 16dc8...aaf
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Skrevet 23. juli 2022 I min 2. og 3. graviditet hadde jeg knapt ømme pupper. I den første gjorde det vondt å ha armene inntil kroppen. Anonymkode: 775a0...5b0
høydepunkt1234 Skrevet 23. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er 16+2 idag og har ikke ømme bryster i det hele tatt i motsetning til mitt første svangerskap. Men sist gikk jeg begynnelsen av svangerskapet i vinter og da tror jeg det kan gjøre at man får litt mer ømme bryster, vet ikke helt om det har noe å si men jeg tror det. Kanskje kjønnet også har noe si? Nå vet jeg ikke hva jeg bærer på denne gangen, sist gang med datteren vår jeg svært plaget av ømme bryster. Anonymkode: 16dc8...aaf Ja kan være at kjønnet har noe å si, jeg fikk gutt forrige gang! Hadde legen spurt om jeg ville bli på sykehuset, koblet til en ultralydmaskin i 9 mnd, hadde jeg lett takket ja!
høydepunkt1234 Skrevet 23. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): I min 2. og 3. graviditet hadde jeg knapt ømme pupper. I den første gjorde det vondt å ha armene inntil kroppen. Anonymkode: 775a0...5b0 Okei, det gir håp! Jeg har hatt ømme bryst denne gangen, men langt i fra så ømme som sist. Jeg har vondere pms pupper enn dette 🙈 men det har sikkert noe med at de allerede er utvidet, og at de har blitt herjet med før. Takk for svar, der hjalp!
Anonym6789 Skrevet 23. juli 2022 #6 Skrevet 23. juli 2022 Jeg hadde ikke ømme eller større pupper sist, men fortsatt ømme må i uke 15
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #7 Skrevet 23. juli 2022 Brystene var store og mest ømme mellom uke 4-10 her. Så tok det seg opp igjen på slutten av tredje trimester. Disse tingene varierer derimot masse fra person til person og for hvert svangerskap, så finnes ingen oppskrift. De fleste som spontanaborterer får kraftige symptomer med større smerter og blødninger. Missed abortion er ikke like vanlig, så ville forsøkt å lagt fra meg den tanken i første omgang var jeg deg❤️ Anonymkode: 57cea...133
høydepunkt1234 Skrevet 24. juli 2022 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Brystene var store og mest ømme mellom uke 4-10 her. Så tok det seg opp igjen på slutten av tredje trimester. Disse tingene varierer derimot masse fra person til person og for hvert svangerskap, så finnes ingen oppskrift. De fleste som spontanaborterer får kraftige symptomer med større smerter og blødninger. Missed abortion er ikke like vanlig, så ville forsøkt å lagt fra meg den tanken i første omgang var jeg deg❤️ Anonymkode: 57cea...133 Ja, det er nok store variasjoner! Er det første eller andre barn? Skulle ønske jeg kunne, men hadde en MA i vinter, og angsten sitter hardt i kroppen 💔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå